JUAL SATU DAPAT DUA | PENDAPAT BEAN MORENO TENTANG PENJUALAN FERNANDO TORRES

JUAL SATU DAPAT DUA | PENDAPAT BEAN MORENO TENTANG PENJUALAN FERNANDO TORRES

Salam Sabtu guys,

Tutup kes semalam sebab malas nak layan.Biasalah siapa nak respect blogger cap ayam macam saya kan.But anyway atas permintaan saya mintak maaf jelah kan dan saya mintak maaf bukan sebab nak komen dari dia tapi sebab saya memang di'didik' untuk minta maaf dan memaafkan orang tu je...



Ok jom masuk cerita yang agak dah lama dalam bola sepak.Pada Liverpool supporter mesti dah ramai yang tau.Saya tulis lambat sebab saya bukan SEOhunter tapi just nak kasi pendapat.Macam yang korang dah tau Fernando Torres tidak lagi bermain dengan Liverpool FC atau yang paling mudah The KOP.Sekarang dia pakai jersey no 9 kat Chelsea.So dengan perpindahan bernilai £50 juta Liverpool dah pun beli 2 player lain Luis Suarez dan juga Andy Caroll.


Komen Bean Moreno :


* Bagi saya Fernando Torres merupakan satu player yang ada seni.Kira boleh kita cakap worldclass player.Tapi dia perlu satu support dari midfield dan macam yang kita tau midfield Liverpool hanya bergantung pada Gerrard.


* Torres mungkin perlu menunggu untuk dapat first eleven dalam Chelsea sebab diorang dah ada 2 striker yang memang best iaitu Didier Drogba & Nicolas Anelka.Melainkan kalau Torres dapat ngam dengan Midfield Chelsea dalam masa yang singkat atau Anelka bergaduh dengan Drogba (mungkinkah)?


* Dua player yang Liverpool baru beli tu memang bagus tapi menurut kawan-kawan saya harga untuk Andy Caroll tu agal overated even dia memang bagus.


* Masih terlalu awal kita nak nilai 2 palyer ni walaupun Luis Suarez dah score satu goal opening.Tapi harap-harap corak permainan Liverpool akan berubah.


p/s :


* Kalaulah Xabi Alonso dapat main balik kat liverpool kan bagus....
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails