SELAMAT TAHUN BARU CINA 2011...TAHUN INI TAHUN ARNAB

SELAMAT TAHUN BARU CINA 2011...TAHUN INI TAHUN ARNAB

Selamat tengahari,

Saya rasa still belum terlambat untuk saya ucapkan Happy Chinese New Year untuk semua blogger yang berbangsa Cina terutama sekali to all Nuffnangers such as Audrey, Huai Bin, Tian Chiad, dan ramai lagi yang bernaung bawah Nuffnang.Ooops terlupa pulak untuk nuffies macam Rob, Fresh, Michele, Jestina dan ramai lagi yang bekerja keras menjaga duit-duit kami, event dan juga campaign untuk blog.hak3...Jangan lupa saya baru cashout sila send paling cepat yang mungkin...Thanks to all of you for the hardwork...Hopefully lepas ni boleh kasi advertorial lebey skit ok...

Tadi tengah bosan-bosan lepas alter Yied punya banner saya terdesign satu artwork untuk tahun baru cina.Just a simple artwork from a simple blogger like me...

Artwork : Rabbit 4 CNY


Takde masa nak buat gempak-gempak.Macam yang kita tahu tahun ini ialah tahun arnab.So semalam saya try tanya kawan-kawan saya apa istimewanya tahun arnab ni.Diorang cakap tahun arnab adalah tahun yang sesuai untuk buka satu bisnes baru.Lepas ni siapa yang kerja kat SSM mesti lenguh tangan lah sebab ramai yang register company baru...


Oklah tu je nak mention and anyway ...


HAPPY CHINESE NEW YEAR AND HAVE A PROSPEROUS LIFE 
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails