KRU KUASA ENTERTAINMENT MALAYSIA

KRU KUASA ENTERTAINMENT MALAYSIA

Pic credit to : Rahli3

Salam guys,

Sebelum saya start entri macam biasa saya ada satu soalan untuk korang,  Kenal tak gambar siapa kat atas?  Yes ini adalah adik beradik KRU ataupun anak beranak Abdul Halim.  Apa korang ingat kat USA je ada kumpulan adik beradik macam Hanson.  Kalau nak cerita pasal minat saya boleh dikatakan peminat no satu KRU.  Di kala phreak ID tengah syok layan Nirvana dan Chearm sibuk dengan Rage Against The Machine saya sibuk dok Oh la la...

Straight to the point lah kan pagi tadi saya ada dengar Hotfm dengan menggunakan handphone  2630 disebabkan radio kereta rosak.  Topik hari ni ialah pasal perjalanan karier KRU dan KRU datang selaku artis jemputan.  Kalau orang tanya saya adakah KRU kuasa entertainment Malaysia terus terang saya cakap ye sebab dah terbukti.  Cuba korang tengok betul-betul, dalam KRU Production semua ada.  Dari penulis lirik sampai ke Producer filem semua lengkap ada beb.  Memang tak dinafikan kehebatan bakat yang diorang ada.

Maybe ada orang akan bercakap, 'ah itu semua orang boleh buat'.  Cuba bagi saya contoh mana artis yang boleh buat apa yang KRU buat.  Takde beb.  Takpun, takpun mungkin ada orang cakap alah diorang bukan baik sangat.  Ok kalaulah diorang jahat sekalipun kita janganlah ikut yang jahat ambillah yang bagus sebagai contoh.  Setahu saya dalam Malaysia takde band yang boleh tahan lama.  KRU merupakan perintis kumpulan Rap satu ketika dulu dan kebanyakan kumpulan rap yang wujud saman itu dah bungkus.  So hari dah 19 tahun KRU bertahan dalam dunia entertainment dari sekecil-kecil band sekarang dah ada KRU Studio.  Tahniah KRU...

Oklah jom kita layan satu lagu KRU yang boleh menaikkan semangat kita seharian...Kepada peminat fanatik KRU mesti tau lagu ni :



KRU - Fanatik

p/s :

* Apa pendapat korang adakah KRU kuasa entertainment Malaysia?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails