KEPADA YANG SUKA BERGADUH OR CARI PASAL LAGU INI UNTUK KAMU | BUNKFACE - DUNIA

KEPADA YANG SUKA BERGADUH OR CARI PASAL LAGU INI UNTUK KAMU | BUNKFACE - DUNIA

Salam guys,

Haha tetiba je terfikir nak dedicate lagu ni pada sesiapa je yang terlibat dalam pergaduhan tak kiralah dunia maya ataupun realiti.  Bagi saya kalau bergaduh untuk sesuatu yang berbaloi itu adalah KEPUASAN tetapi kalau setakat bergaduh di dunia yang mana kita sendiri tak pasti siapa yang kita back-up itu nama dia KEBODOHAN.  Kita memang akan berkata ya itu kawan aku dan aku harus betulkan keadaan tapi betulkah cara kita?  Menegur juga ada etika begitu juga dengan blog.  So sebelum apa-apa saya tujukan lagu ni pada 'Hero-hero maya' yang telah menunjukkan betapa tidak perlunya etika dalam penulisan. hak3...




BUNKFACE - DUNIA [DOWNLOAD HERE]

Kalau kita dengar lagu ni memang cool lirik dia.  Sepatutnya kita blogging kita belajar untuk matang dan mencari sumber untuk mematangkan pemikiran.  Tapi bila kita jumpa apa yang kita nak kita lupa pasal kematangan lalu menidakkan etika yang sepatutnya ada.  So kepada mereka, mereka, dan mereka yang terlibat hope dengan lagu ini kematangan dalam berblog itu akan wujud semula.

Terima Kasih - 'Malique Angkat Tangan'

p/s :

* Kita tidak perlu memaki untuk menunjukkan ketidakpuashatian cuku hanya dengan teguran bernas mungkin dapat ubah keadaan.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails