BEAN MORENO DI TM EVERYONECONNECT ANNIVERSARY

PERSONAL | BEAN MORENO DI TM EVERYONECONNECT ANNIVERSARY

Salam guys,

Sorry hari ni lambat sikit update sebab actually sekarang ni saya berada di Kuantan,Pahang.Ada kena outstation kat sini.Actually hari ni Cikhel ada invite saya pi screening 'Aku Tak Bodoh'.Sorry lah Cikhel saya tak dapat nak memenuhi tuntutan nafsu anda sebab terpaksa bekerja.

Ok macam yang korang tau saya ada pi event TM Everyone Connect Ahad lepas kat The Curve.Actually agak sikit sadis sebab saya dijemput oleh blogger lain dan bukan Nuffnang.Chewah sekarang dah pandai majuk pulak.hak3...Actually event ni adalah untuk menyambut ulangtahun pertama community TM iaitu Everyone Connect.Pernah tau?Alah kalau dalam iklan first launching diorang nyanyi lagu 'Through My Window'.


Ni gambatr MC dia yang memang sempoi.Saya tak tau nama dia just tau nama bapak dia ialah Najib.hak3 sorry bro i just cant remember your name lah....Macam yang saya cakap tadi event ni sambut ulangtahun Everyone Connect yang pertama.So takkan harijadi takde cake.Cake ada cuma saya tak dapat nak rasa je :


Cake dia kalau tak silap warna kuning.Kalau korang nak sangat usha kek boleh masuk blog Eyriqazz sebab dia sempat snap gambar kek.Yang kat atas ni semua duta-duta Unifi.Tau tak apa Unify?Alah internet berkelajuan tinggi dari TM tu...Kat atas tu ada dak-dak Bunkface,Summer Ash Dan juga satu family.Ada jugak MC untuk hari tu iaitu Hunny Madu dan Ben dari FlyFM.Mesti korang nak tau siapa awek yang kat dalam bulatan merah tu...Itu ialah Summer Ash.Nak tengok kejelitaannya dari dekat :


Amacam cun tak awek ni.Memang cair beb Chearmster siap baring-barinng nak amiok gambar dia.Ramai yang terliur tengok kejelitaan awek ni.Tapi awas!Dia merbahaya sebab dia ni assasin paling gempak dalam Malaysia.Jangan salah faham nah...Dia ni hebat dalam permainan 'Sudden Attack'.Siapa nak date dia kena lah hebat serang hendap.Nama minah ni Summer Ash dan dia adalah professional gamers.Tagline hidup dia "Lu Langsi Lu Mati".Jadi kalau berani masuklah meminang.Saya nak challege Summer Ash ni main Football Manager,agak-agak dia boleh menang tak?hak3...


Kalau korang tengok gambar ni ada 3 persamaan antara saya dan Sam Bunkface.Pertama ialah kami sama-sama kacak,kedua ialah kami sama-sama awet muda dan ketiga kami sama-sama tegap!hak3...Takpe Sam kita kurus tapi kacak nanti kalau ada job jadi model weight gain gua call lu...hak3...


Ni gambar saya bersama Ben & Hunny Madu.Memang nampaklah saya macam orang sakitkan.Hunny Madu ni cutelah tengok sekali pandang macam muka kakak angkat saya time sekolah dulu.Fuh di manakah beliau sekarang....

Nak tengok macam mana Unify ?


Oklah apa yang saya boleh bagitau ialah Unify ni adalah internet berkuasa kuda yang ada service ipTV yang macam Astro.Cuma bezanya ialah siaran dia dengan Astro masih jauh.So bagi saya, untuk turunkan tandatangan di atas form Unify adalah sangat tidak berbaloi  melainkan ia dah boleh beat Astro then baru saya akan sign up and potong Astro.Yelah package dia RM149 sekali dengan Hypp TV.Kalau P1 + Astro (RM99+RM80 = RM179).

Ok;lah dah malam sangat.Saya nak siapkan slideshow untuk workshop next week then nak tido.Kalau korang nak usha gambar-gambar lain boleh masuk ke Blog Bean Moreno

p/s :

* Korang ada yang nak sewa ruang iklan tak?Kalau ada just visit Test Market Sini.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails