TIPS : UNDANG-UNDANG PENULIS

TIPS : UNDANG-UNDANG PENULIS


Kalau korang perasan kat sidebar saya ada letak satu pic writing rules.Itu just suka2 je untuk melawak.Tapi kalau korang baca ada jugak betulnya.Bukan nak paksa korang ikut tapi kita sebagai blogger kene rileks dan belajar dari entri ke entri.Saya pun nak cakap bagus pun takla tapi at least saya cuba untuk jadi bagus(sebab saya bukan otai pun dalam blogging arena ni...SAPE OTAI!!!).So kepada sesiapa yang bajet sangat diri tu otai rentikan jela(bak kata orang Perak).Kita semua sama takde sape yang terlalu bagus sebab semua masih mencari.Semua masih tak complete.

Hm...saya mulakan dengan writing rules yang pertama.Apa yang stated kat list tu adalah "If you write everyday,You will get better writing everyday".Apakah ini???Bagi saya sekiranya kita tulis entri hari2 maka kita akan selesa menulis entri setiap hari(betul ke ni???).Saya rasa la kot...Takpun maksud dia macam ni.Sekiranya kita tulis entri setiap hari maka kita akan menjadi lebih bagus setiap hari(mungkin ini kot maksud dia).Yela kalau korang pernah dengar "Practice Make Perfect".Kita akan jadi lebih bagus sekiranya kita berlatih selalu.

Saya tak paksa korang semua tulis entry hari2.Ikut korang la kan bak kata satu blogger tu "Blog Aku,Aku Punya Suka la Nak Tulis Apa..".Tapi Melromeo plak kata "Memang la Itu Blog Ko Tapi Aku Yang Baca...".Tapi at least la kan kalau korang nak penulisan korang semakin bagus cari inisiatif,inovatif,Fauziah Latif (Ooops silap plak) untuk jadi lebih best.Oklah masa untuk makan sarapan.Perut dan mengeluarkan bunyian disco so kene cari makanan sendiri sebab wife saya kat office.

p/s :

- Saya akui saya bukan bagus sangat dan saya akan belajar jadi bagus
- Best giler kalau saya dapat tulis entri hari2.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails