LAGU MINGGU INI | TILU : DIAM-DIAM

LAGU MINGGU INI | TILU : DIAM-DIAM

Selamat petang guys,

Dah lama rasanya tak review lagu-lagu ni kan.So hari ahad ni rasanya sesuai kalau saya nak share satu lagu yang saya rasa best.Sebelum tu saya nak korang teka lirik dulu eyh :

Wajah yang tampan
Sungguh Menawan
Dan juga kaya ku suka dia...

Amacam,tau tak lagu siapa?Jangan claim hadiah kalau korang teka betul sebab ni bukan rancangan Pak Nil 'Jangan Lupa Lirik' ye.Tapi korang boleh anggap ni adalah latihan atau bekalan untuk korang bawak ke sana.hak3...Oklah korang pernah dengar lagu dari band TILU ?

TILU : DIAM-DIAM [DOWNLOAD SINI]


Single pertama TILU bertajuk Ku Bukan Aku.Pernah dengar?Kalau tak pernah pi search kat youtube then dengar sebab lagu dia best.Untuk pengetahuan korang lagu ni kalau tak silkap saya pernah dinyanyikan salah sorang bintang AF 8.Kali ni saya nak share satu lagi single dari TILU yang bertajuk Diam-Diam.Jom layan :





Hehe...Best tak lagu ni?

Komen Bean Moreno :

* Apa yang best band Tilu ni ialah lirik dia memang santai je pastu alunan muszik dia sempoi dan unik je.Korang tak perlukan kamus untuk faham maksud dalam bait-bait lirik dia.

* Cara diorang main muzik dah nak ke arah Ska dan yang penting saya suka SKA!




Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails