TERIMA KASIH HUNNY MADU YANG GORGEOUS

TERIMA KASIH HUNNY MADU YANG GORGEOUS

Selamat pagi ye guys,

Thanks coz still nak layan entri saya pagi-pagi walaupun sepatutnya korang pi tidur sebab esok nak kerja.Hari ni saya agak lambat update seba tadi banyak sangat kerja ye.So dengan keadaan kaki yang sakit seperti menyarung high heel Jimmy Choo saya nak menaip entri sampai tertidur.Hope korang tak jeles dengan tweet di bawah :


Hehe saya rasa tercabar apabila Lisa Surihani send tweet pada Melz.So untuk mengubat klekecewaan saya maka saya terus send satu tweet pada Hunny Madu.Actually saya pernah test market nak hantar tweet pada Hunny tapi dia tak reply tetapi kali ni dia reply.Mungkin time dulu tu dia agak busy.Ecececeh ayat mintak belas simpati pulak.But it's ok lah dia reply tweet saya sebab saya tak expect pun dia akan reply.Ingat Bean Moreno tak boleh tweet dengan artis ke?Terus terang saya cakap yang saya ni memang peminat Hunny Madu tapi takdelah kipas susah mati cuma kipas mati kadang-kadang je.



Saya start follow dia sejak dia meletup dengan band hiphop dia iaitu Dominition dan asyik-asyik keluar xfresh dulu.Lagipun tak salah saya minat diakan sebab dia memang cutepun (tetiba boleh terlupa bini pulak...astagfirullah)...So to Hunny Madu :

"Nice to meet ya sis and also thanks for da tweet"

Sila jangan ketawa dengan statement di atas.Apa ingat skinhead macam Rudi Moreno tak boleh jadi Eminem ka?Gua rapping lagu KRU rileks je beb!hak3...

p/s :

* Gambar Hunny Madu pada tweet tu tak keluar sebab line hotel ni aga slow siput!
* Brah tu apa?hak3
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails