PERSONAL | REZEKI BERBLOG

PERSONAL |  REZEKI BERBLOG

Salam dan selamat malam,amacam hari ni.Adakah Monday Blues?Saya terus terang cakap memang saya suka hari Isnin sebab memang tak terasa masa tu bergerak.Hari ni still takde isu yang boleh saya ketengahkan untuk korang.Beli surat khabar baca dua kalipun tetap nampak cerita pasal kematian dan takkan saya nak cerita pasal orang mati dalam blog ni.Owh sebelum terlupa semalam ada satu berita best iaitu Liverpool menang 2-0 kat Anfield.Cuba teka menang dengan siapa?Menang dengan Chelsea beb!So penyokong Chelsea anda sudah boleh bakar jerssey anda ye.

Minggu lepas ada berita best iaitu Maher Zain follow Twitter saya.Gila tak bangga Maher Zain tu,kalau cecupak yang follow memang saya buat tak tau je.hak3...Sebelum saya share apa yang best hari ni saya nak tanya apa yang korang dah capai dari blog korang?Ada yang blogging bertahun-tahun tapi still sama je takde achievement dan ada yang blogging baru dua bulan tapi pulangan dia meletup!Ni semua bergantung pada usaha blogger tu sendiri.Kalau bikin blog dah bertahun-tahun tapi still tak nak faham konsep so salahkan diri sendiri kalau itu je yang mampu kita dapat.

Hari ni saya ada dapat dua benda best hasil dari saya blogging.Actually sebelum-sebelum ni ada jugak dapat macam tiket konsert Paramore & MTV Worldstage.Tadi balik-balik kerja saya cuba bukak mail.Manalah tau ada email dari awek-awek cyber kan.Then first sekali saya baca pasal benda ni :



Hok ni dari Nuffnang.Invitation untuk menonton Harry Potter sila jangan keliru dengan Nabilpotter ye sebab Nabil Potter lebih hebat.Actually ni khas untuk ahli Gplusmy dan seperti yang korang tau saya salah sorang pioneeer dalam Gplusmy.Tapi masalahnya media screening ni dibuat selalu pada masa yang tak tepat sebab pagi dan hari bekerja.dah sah-sah memang saya tak dapat pergi punya.Sekali media screeningpun saya tak dapat hadir sebab kerja lainlah kalau saya ni fulltime blogger.


Yang kedua ni pulak memeng buat jiwa ni bergoncang.Nafsu memuncak-muncak dan tetiba saya boleh tersenyum sorang.Gila beb MAS ajak saya naik kapal terbang baru dia.So saya disuruh (pergh disuruh eyh) menjadi reviewer.Tak caya ni bukti dia :


Bagi yang nak tau isi email tu :


We’re sure you’ve heard the great news - Malaysia Airlines’ latest ride, the B737-800, is here! Equipped with more than just bigger spaces and leather seats, the plane comes with better facilities such as touch-screen in-flight entertainment units, power supply and USB ports for people on the go.  These newly added features are aimed to provide customers with a greater flying experience.To celebrate MAS’ latest feat, we would like to invite you to be amongst the first to experience the new B737-800 plane on its inaugural flight to Kota Kinabalu. A food trail is also in store for you to indulge your taste buds in some local delicacies.  Apart from that, you’ll also get the chance to do some shopping at Kota Kinabalu’s Handicraft Market.

Date: Monday, 15 November 2010
Venue: Kuala Lumpur International Airport (KLIA)
Flight Time (KLIA): 8.55am (Check-in time: 7.00am)
            Depart Kota Kinabalu: 5.05pm

Alamak bestnya,dapat peluang naik B737-800.Bukannya senang nak dapat peluang ni.Terbang pukul 8.55 am dan sampai kat sana 5.05 pm.Hm memang syok la...Saya bagi korang usha gambar kapal terbang B737-800 :




Kiranya kalau saya accept saya orang pertama yang merasmikan kapal terbang ni.hak3...Yang menjadi masalahnya ialah benda ni berlaku hari Isnin pagi.Time saya baru nak pergi kerja.hoho...So dalam entry ni saya ada dua persoalan :


1) Apa yang dah korang capai sepanjang korang blogging?
2) Kalau korang jadi saya adakah korang nak accept ataupun decline invitation MAS ni?


p/s:


* Nilah orang cakap bila blogging kena cara macam-macam boleh dapat
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails