SUATU KETIKA | GAMBAR KENANGAN MRSM TERENDAK

SUATU KETIKA | GAMBAR KENANGAN MRSM TERENDAK

Assalamualaikum & selamat malam ,

Korang rasa apa yang paling hot diperkatakan sekarang ni kat net?Bagi saya cerita paling hot ialah kisah AC Mizal punya gelang.Saya ada terbaca banyak blog buat review pasal benda ni.Rasanya dah jadi satu trending kat internet sekarang.Tapi betul ke dia tipu?Hanya Allah je yang tau.Ramai yang tanya kenapa saya tak buat pasal tu?Jawapannya saya tak nak ambil untung atas ketidaksempurnaan orang lain dan niat saya berblog ialah berkongsi ilmu dan pendapat bukan menjatuhkan maruah.



Kalau korang bijak bistari mana Bean Moreno yang kacak berseri?Haha yang paling hensem dalam gambar itu lah saya.Kalau tak silap time ni saya pakai baju Adidas hijau.Time ni form 4.Amacam cute tak saya.Kalau korang cakap tak cute rasanya memang korang kene beli ClearView.Yang belakang tidak berbaju itu adalah bapak angkat kitorang dan time ni kitorang lepak-lepak umah dia sebab cuti.


Kawan-kawan saya dalam gambar ni semuanya aktif bersukan dan itu jadi perbezaan antara saya dan diorang.Saya merupakan seorang budak nerd (baik dan kuat beribadah...hak3) yang asyik duduk di bilik.Apa yang saya buat setiap petang ialah duduk bilik baca komik pastuh besarkan Digimon.Sebab tu dari form 1 sampai form 4 saya jadi mangsa buli.hoho...Tapi sekarang ade beran?Memang saya buli balik punya...haha...


Oklah malam dah semakin gelap dan mata semakin layu.Bak kata Malique "Ku lihat Layu Dalam Melayu"...So saya nak tidur.Selamat malam!


Korang ada tak simpan gambar kenangan masa sekolah?


p/s :


* Kalau korang perasan ada lagi seorang blogger dalam ni.Tapi persoalannya Che Armster itu misai ka tanglung?...hak3...


* Che Armster & Phreak-Id tengah geledah album gambar untuk menjatuhkan kekacakan Bean Moreno.Saya cabar korang keluarkan bukti yang menunjukkan saya ni jahat!haha
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails