BLOG REVIEW | APYZS ACTIVE BLOGGER

BLOG REVIEW | APYZS ACTIVE BLOGGER

Selamat malam to all readers.Rasanya dah lama saya tak review blog lain tapi agak sibuk atau alasan paling kukuh ialah bilangan blog di Malaysia dah bertambah banyak menyebabkan saya agak keliru untuk me'review' blog-blog yang wujud.Yelah kalau saya sesuka review tanpa sebab nanti ada pulak yang menyamar jadi annon untuk menjatuhkan maruah saya yang sememangnya suci dalam debu ni.

Ok hari ni saya nak review satu blog baru yang saya jumpa ketika berjalan kaki blog ke blog.Penat wooo!Saya tak pasti samada korang perasan tak kewujudan blog ni (alamak agak kasar kan ayat ni).So kalau tak perasan hari ni saya nak review sikit eyh.Kali ni saya nak review blog yang bernama Apyzs | Active Blogger. Jom usha...

Interface :



Simple je kan interface dia.Hitam itu emas lagi beb.Actually saya perasan dia selalu intai saya tukar baju (oops) sebab link dia mesti ada dalam shoutmix saya.Anyway thanks eyh Apyzs sebab masuk blog ni yang mungkin tak berapa nak informatif sebab saya suka menulis ikut apa yang ada dalam kepala otak.


Komen Bean Moreno :


* Bab interface blog saya tak boleh nak komen sangat sebab sayapun takde la bagus sangat design template tapi kalau boleh guna warna terang tak kiralah untuk body post ataupun background.Sebagai contoh kalau kita dah guna background gelap so body post letaklah terang untuk bagi readers sejuk mata.


* Content blog actually ok dan kalau nak lagi best bila kita nak upkan entri yang ada dalam surat khabar jangan just copy & paste atau bahasa robot ctrl + C & ctrl + V.Untuk bagi keratan akhbar tu best kita tambah sikit apa yang perlu contohnya komen kita untuk cerita tu or apa-apa yang boleh bagi kelainan.


Satu benda yang saya suka pasal dia ni ialah dia tak pernah putus asa mungkin tu kot dia pilih tagline active blogger.Saya still ingat lagi time dia baru nak up kan blog dia dia pernah down sebab ada orang suruh dia tutup blog (poll).Ala rileks ar awal-awal blogging takkan terus nak jadi pro macam Fazreen kot.Mana boleh kenalah pijak anak tangga pertama & daki sampai atas baru boleh jadi rockstar writer.So korang kalau tercari-cari mana nak blogwalk simple je just masuk je blog Apyzs sebab tiada bayaran dikenakan hanya dia je yang akan dapat bayaran dari Nuffnang.hak3...


Blog Name : Apyzs Active Blogger
URL : http://apyzs.blogspot.com/
Blogger : Apyzs

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails