TEST MARKET KAT SINI

TEST MARKET KAT SINI

Salam hari Sabtu guys,

Entri ni pendek je just nak bagitau yang saya nak test market ads kat sini.Ni pun sebab ada beberapa blogger tanya nak tumpang ads kat sini.Jawapannya no problem.Dulu saya tak dapat nak layan permintaan korang untuk letak ads sebab time tu saya sakit dan tak sempat nak urus.So siapa yang berminat boleh contact saya tak kisahlah iku Facebook or email.Pada yang ada no phone boleh la call je tapi jangan call malam Jumaat ok.Sebelum tu saya tunjuk kat mana banner korang akan ditempekkan....

1. BAHAGIAN ATAS BLOG


Ada 7 kotak bersaiz 125 x 125.Korang boleh pilih mana kotak yang korang suka sebab actually semua sama je.hak3...


2. TAPAK SPONSOR






Tapak ni just untuk siapa-siapa yang ada bisnes online kira runcit-runcit maya lah orang kata.Mungkin ada yang baru start busines pastu still belum cukup duit nak bayar Nuffnang,so korang boleh tumpang sini.


3. TAPAK BLOG BEST






Yang ni khas untuk tempek banner blog.So blogger-blogger yang berminat nak letak banner contact-contact lah saya ye.


HARGA 


BANNER 125 X 125 ATAS 


Untuk Blog - RM 8 sebulan
Untuk Bisnes - RM 12 sebulan


TAPAK SPONSOR - RM 10 sebulan


TAPAK BLOG BEST - RM 5 sebulan


Amacam murah kan?Jangan tanya kenapa saya letak murah ok sebab kalau saya letak mahal kang korang bising pulak cakap saya kuku besi.hak3...So siapa yang nak Test Market Kat Sini bolehlah inform saya ye.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails