TOP PAYEE KAT MAYBANK2U.COM JANUARY 2011

TOP PAYEE KAT MAYBANK2U.COM JANUARY 2011

Salam guys,

Just nak bagi sedikit info pasal rusuhan di Mesir.Sebelum ni kita dengar yang kemungkinan mereka akan dibawa pulang ke tanah air tapi latest news bertiup kencang mengatakan flight mereka dibatalkan atas sebab-sebab yang saya sendiri tak dapat ulaskan.So jom kita doakan supaya mereka dapat balik dengan selamat.Info saya dapat dari Mamat duniaku malalui mesej di Facebook.Korang boleh usha blog dia.

Ok macam yang kita tau semalam adalah hari gaji pekerja swasta.Gaji kami tak sama dengan pekerja government yang boleh enjoy seawal 25hb.So bila dapat gaji sayapun bukak maybank2u.com untuk bayar apa yang perlu dibayar.Maka terlihatlah satu list yang menarik :


Apa conclusion yang korang boleh buat daripada gambar di atas?Ni adalah list top payee dalam Maybank2u.com.Bagi yang tak tau top payee tu apa,ia adalah bermaksud payment yang banyak masuk ke akaun mereka.

Komen Bean Moreno :

* Kalau kita tengok ASTRO merupakan payye yang menerima bayaran tertinggi through Maybank2u.So mungkin boleh kita simpulkan bahawa dalam bidang penyiaran ASTRO still pegang keseluruhan keuntungan dalam bidang penyiaran.Setakat ni takde lagi competitor untuk lawan ASTRO sebab kebanyakan rumah kat Malaysia pakai ASTRO.

* Celcom mendominasi arena telekomunikasi sebab dalam banyak-banyak telco CELCOM receive payment tertinggi di Maybank2u dan diikuti pesaing terdekat iaitu MAXIS.

* Sudah kah anda membayar cukai taksiran?DBKL sentiasa menunggu cukai harta anda.haha

* Indah Water kalau tak silap jaga keseluruahan sistem pembentungan kat Malaysia tapi apasal tak dapat payment banyak.Mungkin ramai yang tak bayar bil ni.

* Yang paling penting TMNET tetap jadi syarikat internet provider yang cukup digemari rakyat walaupun call center dia tak cukup staff untuk layan makian pengguna.hak3...

Apa pendapat anda?Selalunya apa yang korang bayar lepas dapat gaji?

p/s :

Tengah belajar manage duit gaji dengan betul....
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails