Ade Orang KasI AdIah..

hahaha..Ni first time la dalam sejarah pembloggan gua dapat adiah ma!!!susah nak dapat tau...tapi ape2pun tq ar kat Si Rama2 sebab kasi gua adiah yang begitu bermakna dalam diriku nih...Bill gates pun lama xbagi gua adiah walaupun gua selalu gune sofware die dalam arena perkomputeranku(walaupun pirate n aku crack jek)...Adiah yang cik rama2 kasi macam ni bentuknya :



Hadiah ni diberi sebab saya tilik nasib die hahahaha...just joking(igt aku ni tok dalik ke???)

"Eleh Bean itu akupun boleh buat sendiri...Aku xcaye la die bagi kat ko...Ini semua tipu dusta kan...katakan ia xbenar Bean..."

"Lantak korang la...Aku dah dapat korang dengki...Time xde owang nak kasi aku adiah korang kutuk aku...Jangan marah ha..."

Kepada blogger2 lain jangn la dengki sangat...xcaya gi la blog Si Rama2 tgk betul ke tak!!!
Ni blog die... Lifesaver

p/s :

- menagis aku seorang diri bile dapat adiah nih...
- Tq tu Cik Rama2(bukan rama yang bukak kedai gunting rambut kat bawah apartment nih yek)
- Sape2 yang nak kasi lagi saya alu2kan...hahaha... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails