Hm...SeRabUt SiH!!!

Dah dua ari saya termenung sendirian sebab bile dikenang2 duit nak kawen xbape nak cukup...Kenapa eyh???At last saya realize yang dlu saya memang seorang yang teramat boros...Bgus tak soalan saya untuk diri saya...Puas saya pk cara saya untuk duit...semua xmenjadi ntah apa masalahpun saya xtau...Tetapi secara spontan saya terfikir saya dah berusaha dan saya harus berserah apa yang saya buat tu pada Allah yang MAHA...
Pergh korang mungkin xdapat rase lagey kan apa yang saya alami...Tetapi ini pengajaran disebabkan saya yang dulunya xpernah beringat akhirnya saya terlungkup...Projekpun semua sangkut...Sekarang ni tinggalAku berdoa dan usaha apa yang patut...Satu bende yang menyedarkan saya bile saya tgk cite "Bisikan Subuh",,Pergh insaf beb(insaf lagey)...Bile saya terdengar dialog die yang macam nih :

"Ko mintak je pada Allah...nescaya Die maha mendengar dan Die akan tolong hambanya yang sentiasa memohon padanye"

Saya menjadi 100% yakin yang saya akan berjaya...Yela lagipun saya nak buat bende baikkan...Nak membina masjid...huhu...Saya Happy even bile terpk bende tuh...So kawan2 blogger...harap2 korang dapat doakan kejayaan saya membina masjid yek...Doakan kebahagiaan saya...TQ...

p/s :
- Harap2 saya dihindarkan daripada bertanyakan macam mana sebab ia akan mengurangkan keyakinan saya...
- Mintakla hari2 semasa berdoa nescaya Allah akan tolong...Jangan ragu2 dengan kuasa Allah sebab die MAHA...igt tuh segala2 MAHA ada pada Allah... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails