HaRi InI AkU HePi...

" Eleh hepi pun nak cite kecoh ar lu mat...Dah xde modal la tukan..."
"Rileks ar bro...gua belom bukak cite lagey luorang dah cari pasal ma!!!xpuas ati kite gi jihad la..."

hahaha...macam tula gelagat kite...belom orang tu cite dah kondem...bukan nak dengar dlu baru kondem...Biasakla masing2 nak jadi "tailo"...Dlu pun saya begitu rupa tetapi sejak mengamalkan product shahirah...muka bertambah licin dan berseri...(xkire nak royalty)

"oops salah iklan la..."

Saya hepi dan bile hepi saya akan banyak mengarut mengalah kan penyayi mak yong ataupun tukang karut dikir barat..

"sua puyeee..."

So lepas ni kalau tgk entri saya mengarut ketahuilah bahawasanya saya sedang ingin bercinta(bukanla bergembira)...Antara agenda2 menarik hari ini yang telah berlaku pada saya :

1- Saya disaman polis di Pudu Raya (Polis tu xnak rasuah ->"annmum essential dan TOM2 bak bagus")

2- Salah satu kedai di bangunan sebelah low yatt terbakar dan jalan Jam
3- Harga untuk tukar mainchip display telah dinaikkan -. dlu RM250 sekranag rahsia la...
4- Check yang saya bank in xboleh di cashkan lagey...masih floating
5- Bile dah sampai low yatt customer call suruh hold (xjadi aku xkisah tapi minyak n toll sape nak tanggung...)
6- Benji xjadi anta laptop (nasib baik xbeli spare part lagey)

last sekali

7- Saya masih belom makan tengah hari(nasi...tadi just makan kuih jek) sebab xde duit(check payment blom clear lagey..saya gune modal sendiri tau)

Begiutlah kisah riwayat hidup saya untuk ari ni...TETAPI walau apapun saya tetap tersenyum sambile mendengar lagu T.I "Whatever You Like" sebab lagu nih je yang buat saya hepi(walaupun lagu ni ade untuk lucah skit...hehehe)...

p/s :

- Saya baru dapat rasekan yang sekirenye kite sedang sedih atau sakit ati...kite kene cari satu alternatifuntuk menggembirakan hati kite sebab bile kite gembire kire akan bersyukur...

- Bersyukurla(bukan bercukur la mangkuk) dengan apa yang korang ade sebab yang akan datang kite xtau n kite cume perlu mintak je...

- Walaupun kisah di atas semuanye negatif tetapi saya berjaya men"positif"kannya dengan lagu T.I dan igt pada pencipta(ni bukan poyo betul tau)

- Saya bersyukur walau apapun dugaan tetapi saya akan cube menjadi gembire(huhu)


~AKHIRNYA SEMPURNA~
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails