PerIsTiWa MiD-VaLLeY

Bende ni baru jadi masa hari sebelum New Year yang saya xberapa nak feel tuh...Masa tuh saya n tunang saya planning nak gi beli barang hantaran...Planning asal nak gi KLCC sebab dena\gar ade sale(biasala duit tengah kong)...

Tetibe tanpa rase bersalah tunang saya ubah plan nak gi Mid Valley Megamal...Mungkin betul jugak kalau masuk Key Ell sure jam gegile(lagipun kat mid pun ada SALE!!!)...Jadi dengan rela hati saya memandu ke mid valley...

Sebelum sampai mid valley jalan memang sesak ataupun kate orang kl "pack" nak mampos...sampaikan saya tersalah jalan sebab kusut(memang selalu sesatpun even x kusut)...hahahahaha....Dalam hati saya berkata sebab takut tunang saya terasa:

"pergh jam gile nih...nyesal xgi KLCC...ni ntah ade parking ke takde nih..."

Macam yang kite tau mid valley terbahagi kepada beberapa zon parking...setelah dua kali membuat pusing(bukan pusingan U tau) lalu saya dengan nekad masuk ke zon G walaupun mata ni memang dah nampak tempat parking yang kosong tinggal 8 je...Tanpa menhiraukan no balance parking tuh saya masuk dan mencari...kebiasaan nya kalau dah no tu 8 memang parking susah nak cari...

kat parking tuh jalan memang sehala...Tapi dengan perasaan yakin saya teruskan jugak meredah onak liku parking tuh...tapi still xde sampai je kat satu on way street saya buntu...saya langgar je one way tuh...lalu tunang saya berkata :

"abang kan tuh one way mana boleh masuk...mabuk eyh...nanti orang hon la..."

tetapi denagn selambe nye saya jawab tanpa berfikir(tapi hati kata terus langgar je):

"sape kate xde...ade la parking"

padahal mata ni xnampak pun parking...saya tetap xpeduli lalu "redah je"...tetibe saya menjadi blur dan bawak kete dengan otak yang kosong...tanpa disedari tengah gelabah langgar one way tetibe kete tu terus saya pandu ke satu tempat pasrking yang mungkin orang xnampak...dan berhenti parking...Lalu berkata dengan poyo nye:

"ha!!! kan ada parking abang dah kata ade parking...sape kate abg mabuk"

p/s :

- moralnye keyakinan itu penting untuk membolehkan kite mencapai sesuatu walaupun di waktu sukar...walaupun time tu tengah lawan tarik tali betul tak!!!

- no parking tuh anggap kan je gimik sebab tu ciptaan manusia kadang2 rosak gak kan
- "Redah je" tu tag line Nadia AF6...gua minat gile kat die beb (alamak ini boleh menimbulkan keraguan tapi xkanla nadia nak kat saya kan...sape la saya)...Nadia AF kalau terbaca post ni abg cume nak cakap "dlu abg selalu AFUNDI Nadia tau...nak sain..."
hahahahahahaahah....
- niat baik dibalas baik jahat dibalas jahat...hahaha

Dah...saya dah letih...nak tido dlu...harap2 mimpi dapat duit...sebab esok saya terase macam ader oarng nak bagi duit ni...tangan dah gatal2 ni...bye...love u oz.... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails