TaG Ma!!!

Masa saya tgh repair pc tadi...tetiba berkumandang la lagu yang bunyi die macam nih :

"3 Ular ikut lompat atau paut...Kalau Lari mati kalau belot maut..."

Dalam masa yang saya saya terefresh page saya lalu ade komen yang mengatakan :

"en.bean yg ensem gua ade tag utk lu ok sila settlkena ok.."

so macam dalam lirik di atas saya xbloeh berbuat apa2 melainkan menjawab soalan yang dikemukakan walaupun ia adalah merupakan perbuatan luar tabii kerana jika lari mati jika belot maut...hahaha..(sape yang faham2 buat2 la xfaham eyh...dan sape2 yang xfaham buat2 faham)

3 PERKARA TENTANG ORG YG TELAH TAG KAMU KF TULA:

1-> KF Pakai spec mata upton danau
2-> KF suke team Man u (bawak2 bertaubat la KF...Man U xbhebat...)
3-> KF suke ngorat awek bloggers untuk dibuat Isteri Solehah...(main2 jek..Jgn Marah ye KF)

3 about me -> Bean Moreno :

1-> Seorang yang genius luar dan dalam
2-> Kacak...Farid Kamilpun Kalah...Muke ala2 Brat Pitt xpun kat Malaysia macam Shamsul Yusof(Ramai yang kata saya kacak...xcaye tanya KF...)
3-> Hebat dalam komputer dan seorang yang pemarah...
(ala... ada lagi kalau nak buat sampai 10 boleh tak???hahaha)

SIZE PINGGANG:
Dlu 29 sekarang dah naik 30 dah(itupun seluar padini)

KALER SPENDER:
Hari ni pakai Hush Puppies warna merah...Esok mungkin Adidas warna Hitam grey...(mau ka)


"Akhirnya Sempurna"
-Lagupun abis...So saya kene tag orang2 berkenaan kerana menurut google diorang ni penjenayah cyber yang semakin teruk akhlaknye...hahahaha
Orang2 yang diTAG :

- DuAn
- IPOH MUDA SON
- JUicyMee
- LifeSaver
- SUTERA
- WISEMAN

Tolong jalankan kewajiban anda selaku blogger yek (kalau nak berjaya macam saya la...berjaya ke???)
sila masuk blog KF eyh... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails