JaNGaN TamAk...JaNgaN LeMbaP

Tengah bosan2 cari idea saya gi lah masuk tempat yang biasa orang masuk nak tgk video...So macam biasala daripada saya tgk clip video Raja Lawak musim ketiga ni( yang memang xlawak langsung - macam mana la peserta semua tu boleh lepas audition), baik saya tgk cartoon...Hajat asal nak tgk naruto tapi terjumpe nih :



hahaha...Amacam beb best tak clip nih...apa2pun tolong la komen penat tau saya cari kat youtube...so tolongla komen kat lontaran si kacau tu eyh...Nampak Tak???Jangan sampai saya tunjukkan situasi ke-3 yek...

pengajaran dalam clip ni :

- Nak buat keje jangan lembap,kalau lembap xdapek la den nak nolong (sama gak macam takle awek...sape lambat xdapat)

- Jangan tamak haloba,Tuhan xsuke orang yang tamak...dapat skit amik jela bersyukur
- Nak buat keje...jangan cakap je lebih...buat dlu...
- Mintak kecik tuhan bagi kecik...kalau mintak besar tuhan bagi besar...
- Mencuri itu haram...kalau nak belila...(macam mana binatang nak beli buah eyh...
xpun ayat die macam ni :

"Hey pencuri kalau mintak nak la!!!"... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails