AdIAH LaGEY!!!

Hm dalam kepantasan era perkomputeran tetiba aku teringat nak buat kerja keji...Disebabkan aku sering ditag peminat2 blog aku jadi aku terpk nak hack satu pengkalan blog dimana semua pekerjaan keji mengeTAG ni dalam dari blog ni...Kalau korang perasan...Detail blog :

Nama Blog : Warna Kehidupan
Pemilik Blog : Khalifah Fedi
Tahun diterbitkan : 2008
Status pemilik blog : Masih bujang teruna
Penyanyi Kegemaran : A Rahman Hassan
Pelakon Kegermaran : Mr OS

Bile aku nak hack je sistem blog die...Tetibe kuar bende nih :


Die macam tau je aku nak buat jahat dan memberi award ni untuk ambil hati aku...Lalu hatiku berkata...
"Mengapa begini...Bukankah KF seorang yang kejam dan berpegang pada ideology HITLER sampah tuh...Tetibe je bagi adiah nih"

Hati ku yang ganas dan gangster tahap harimau bintang dan red bull pun terus lembut lalu hati keci berkata...
"Terima kasih KF...Senyom sokmo...BEREH..."

So akupun nak kasi award ni kat semua kawan2 seperjuangan aku..hahaha...nah amik ko singa :

- wiseman
- karipap
- Cik lifesaver
- PJ Selamba(selamba ke???)

hahaha... itu je yang saya nak cite...SEKIAN TIME KASIH... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails