PergH MarAh+GeRaM+10SeN

Bangun pagey2 ni aku rase kepala kau panas menggelegak tahapair panas macam kat kolam air panas Selayang...PANAS!!!Cipan terbang betulll!!!Korang ni tau main bola ke tak!!!kenapa!!!
Aku betul2 xboleh terima kalau dengan team cap ayam(bukan band cap ayam tau) pun korang
seri...Dah bape ratus kali aku SMS ko Benitez...Tuko formation...Jangan pandang rendah team
lawan...Ni bile ko tgk je team tuh cikai ko anta player cikai...Ko igt bola tuh segitiga ke!!!Bulatla
B@$*H!!!Ko ngan jurulatih Malaysia sama je bengap tau tak!!!Kalau aku lah owner Liverpool dah lame aku sack ko...Ko bersyukur la tokey pisau cukur tu xsack ko....Dulu ko bagus tapi sejak kene batu karang ni otak ko semakin biol aku faham mungkin sistem pundi kencing ko tu dah xbetul...Pergh bengang nye aku...Penat aku bayar yuran ahli tau tak ko igt murah ke!!!Torres pun satu lepas aku sponsor trim rambut kat kedai rm15 tuh ko igt ko dah jadi model iklan rambut ke...Ko tustill pemain bola tau tak!!!So buat la gaya pemin bole bukan model syampu rejoice!!!Aku rase kalau Ian rush yang dah tua tu main die pun sakit perut nak main ngan ko...Harap muke je jambu...Yang Gerrard pun satu...Keje asal ko balik je mabuk...asal ko balik je mabuk...Ko ngan satu lagey yahudi mabuk Benayoun tuh sama je...Igt dah star sgt eyh...Malu aku beb...Kalaubukan kesetiaan aku yang terlalu tinngi sperti mana cintaku pada Linda Jasmay(ooops soory)dah lama aku gi sokong Aston Villa ko tau tak!!!Dah lapan tahun tau tak aku jadi suppoter...Kalau kawen dah ade anak 4 tau ta!!!HAMPEH!!!(penyokong Man U,Chelsea,Arsenal jangan harap ko nak dapat sokongan padu dari aku)...So tolongla
aku seru team Liverpool yang dulu untuk meneruskan agende percintaan dalam Liga Perdana Inggeris nih...Sebelum aku beli tiket flight gi sana or kirim kat Raihanna beli jersey Zenit Petersberg...

p/s :
- Penyokong kelab lain jgn masuk campur aku tgh panas...ade je komen pasal bende ni...aku suntat korang...(ni betul2 bukan Chobaan)

- Harap2 Jutawan Kuwait tuh jadila beli Liverpool...Nak harapkan jutawan US yang poyo je lebih...duit xde tapi belagak kaye tuh sampai bile pun nampak macam tuh...

"You'll Never Walk Alone"

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails