B.I.J.A.K Apa TuH???

Hye semua...saya muncul kembali dengan single terbaru saya bertajuk "B.I.J.A.K Apa Tuh"...hehehe...Saya seronok menulis sampai macam2 idea yang hebat2 keluar...so untuk pembaca yang amat2 gemarkan blog saya yang genius nih...(pergh masuk kete bawak sendiri siot)...hahaha...Tapi saya tau ade jugak yang membenci diriku ini...

Oklah bijak ni orang biasa akan bercakap tentang kepandaian...dan betapa genius nye insan itu...terutamanya insan yang lemah macam saya ni...Betul tak semua????

"Betul Bean..."

Nah amik ko Bijak...nak sangat tau kan :

BIJAK Dari Bean untuk Bloggers

B - Blog
I - Ini
J - Just untuk
A - Aku Cite Pasal
K - Kehidupan dan Perasaan Aku

BIJAK untuk AKU

B - Brilliant
I - Independent
J - Jokes Lover
A - Advice others
K - Keep Up Working

BIJAK untuk Korang

B - Bile Korang
I - Ingat aku
J - Je aku
A - Akan tetiba
K - Keluarkan entri...TQ...

--> so tolong la igt kat saya supaya saya boleh tulis post yang bagus n byk...Untuk korang jugak...kalau saya xmenulis...nnt korang bosan...

p/s :

- Heheh...saya buat post ni tanda penghargaan kepada pembaca n pengutuk setia blog saya nih...

- Kepada sesapa yang berhasad dengki macam saya...tolongla hindarkan sebab ia akan merosakkan ati...Carila kegembiraan anda di mana2...

-Saya akan kurang bercerita tentang apa perasaan saya kepada sesapepun(xtermasuk family la..)

- Saya dah menjadi kurang percaya dengan orang sekeliling saya sebab kebanyakannya bermuka2 dan xtau apa maksud HORMAT...hahahaha...

- Kepada semua Tolong la jangan bermuke2...Kan tuhan dah jadikan kite satu je muke yang nak jadi alien banyak muke nuta apa???Jadi la diri sendiri dan carila kegembiraan di luar sana...

- Tolong jangan letak kan segala kepercayaan pada smue orang sebab nnt bile kepala kene pijak kite akan terduduk macam apek kalah judi...hahaha

- Ni mesti ramai yang tengah igt kat saya...itu pasal saya tulis pun byk ide...TQ... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails