ApA!!!

Hm...disebabkan sebosanan tahap cipan gua keluar gi jenjalan kat bawah blok ni...Lalu ternampak Fazura...Gua tegur ar...

"fazura...nak sign"
"Apa sign2...ko igt aku ni wakil rakyat ke nak sign2 nih...dah blah..."
"ala sombong plak minah ni...Gua kasi seven baru lu tau"
"Lu kasi seven igt gua xbleh bukak ke???kasi la..."
"Nah!!!kalau lu xbleh lepas gua nak lu punye sign"

Terkial2 Fazura nak bukak kunci...At least die kasi gak sign die yang xseberapa tuh...haha...pastuh die cakap...

"Bean lu gi kat 7e tuh ade bende la cashier tu nak kasi...Dari tadi tanya sapa Bean yang hensem..."

Saya pun melangkah dengan penuh keyakinan lalu cashier tuh tetibe menjerit...

"Bean...!!!pewit2...Nah amik ni ade awek kasi..."

Gua terpegun lalu bukak ar bende tuh upenye Tag dari cik rerama lifesaver..Pergh berserabut kepala gua...hahaha...

Task die macam nih:

Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer. After that tag 7 people.

hm...Walaupun pahit tetap ku telan jebat...nasib baikla lifesaver nak kawen dah..ni kire adiah kawen la ni kalau tak die mintak laptop toshiba...pergh jenuh nak kumpul duit...

Aku teruskan gak task ni sebab xnak la tgk lifesaver nangis...hah
aha...





THE AGE OF NEXT BIRTHDAY

Macam yang korang nampak Umur saya akan masuk sweet 27...hehehesape2 yang nak bagi adiah silakan..

PLACE I WOULD LIKE TO TRAVEL

Saya memang teringin sangat nak gi tempat ni sebabnye teknologi semua berpunca di sini...

FAVOURITE PLACE
Boleh dikatakan setiap minggu saya gi tempat di atas...satu sebabnya saya nak gi tgk wayang...sebab kedua saya gi beli brg comp(even mahal skit dari low yatt)...sebab ketiga cuci mata(ramai awek2 lawa siot huhu)

FAVOURITE FOOD
Ni memang kesukaan saya...saya suke rase bende ni kat semua kedai...tapi setakat ni yang best kat pasar TTDI(bang saya nak royalty) n Uptown Kota Damansara...

FAVOURITE THINGPergh kete nih memang saya minat gile...pedulik ar sape yang kutuk tapi saya suke ma...Ini dream car saya tau...

NICKNAME I HAD
Nama ni dah lama saya pkai macam yang korang nampak gambo di atas itulah nama panggilan saya sejak 10 tahun ni...Nama ni diberi oleh Anaskin Skywalker (Anas ACAB) masa zaman2 skinhead dlu...Tapi xsama langsungkan...mungkin time tuh die mabuk kot(haha)

FAVOURITE COLOUR
Ini colour fav...macam ayat Azroi..
"nah amik kain merah ni...pakai supaya tak terpukul sesama sendiri.."

COLLEGE MAJORSifat pemalu ni memang selalu ade...saya malu bile jumpe orang baru...Tapi bile dah kenal lame n kalau orang tu gile2...saya akan jadi 2 kali ganda gile...hahaha

NAME OF MY LOVE
Ni nama die Nurul Aien...Die Tunang saya...Saya sayang die sangat2...Kenapa???Sebab mata die sepet mcm cine...hahaha..CUbe tgk eyh muke die memang mcm cine tapi die xnak ngaku...

HOBBY
BLOGGING


BAD HABBIT
Bad habit aku dengar lagu Bad Habbit-The Offspring...hahaha...Sebab lagu ni memang bad pun xcaye doenload dengar sendiri...BAD tau...hahaha...

DREAMLIST
Saya nak jadi JUTAWAN...MASAnye biar yang atas tentukan saya cume usaha menuju ke situ dengan petunjuk NYA sahaja...

Disebabkan saya berjaya melepaskan kekunci 7 cik lifesaver(bakal bergelar puan bulan 3 nih) jadi saya diamanah kan untuk mengunci 7 orang...Jadi saya nak kunci :

1- En Duan
2- En wiseman
3- En Karipap
4- En PJ Selamba(selamba sangat yek)
5- En Psycorealms
6- Cik Ara
7- Cik Helena

Tolong buat eyh sebelum saya anta askar2 perang saya gi gegar blog korang...hahahahaha TQ...

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails