L.E.L.A.K.I

"Apa bende la mamat ni nak ngarut ni...Ni mesti die nak bawak ajaran sesat Rasul Kahar ni..."

"Pergh negatif siot sape yang tuduh saya macam tuh"

Hahahaha...Walau apapun tanggapan korang saya tetap akan tulis post jugak sebab kalau saya xtulis post sya bosan dan anda yang tertunggu2 post saya mesti marah n kutuk belakang2...Dan lagi satu kalau saya xtulis post macam mana page view saya nak emningkat...BETUL TAK???(jangan cakap betul sebab takut dengan saya eyh...biar sebab hormat kat saya...)...

L - Lembut apabila dibelai

maksudnya - even macam mana pun die marah kat sape2 even awek die tapi bile die dibelai tgk macam mana die akan jadi daripade rasaksa yang ganas kepada hamster yang cute..Pada lelaki yang gatal pun lagi berkesan cube kalau ade je gurl yang belai die tgk macam mana die punye gatal...pergh kalah orang yang kene GEGATA...

E - Ego

maksudnya - Tahap ego die teramatla tinggi...cakap xnak kalah memang selalu nak menang(memangla...lelaki kan ketua so kenela buat decision..hahaha)

L - Lupa

maksudnya - Lelaki selalu akan lupa bende yang remeh temeh...Contohnye tarikh anniversary...tarikh lahir anak...baju yang awek die pakai...Ini adalah kerana lelaki akan fokus pada bende yang die anggap penting je...

A - Ambil Berat

maksudnya - Lelaki akan amik berat tentang bende yang die anggap penting or sayang...contohnye family die,awek die or kete die..(pergh gile beb kalau hilang kete...sapa nak ganti)

K - Keghairahan Tinggi

maksudnya - Dalam bahasa mat salleh(bukan yang duduk sebelah umah uncle sam tau) passion...Lelaki die akan buat apa sahaja asalkan die dapat apa yang die nak (termasuk rampas awek orang yang die minat)...so hati2 lah...

I - Independent

maksudnya - Dia akan berdikari mencari apa yang dia nak...kalau boleh die xnak mintak tolong kat family die...die akan cube buat sendiri...kalau xbleh settle baru die mintak tolong orang lain...So sape2 yang terlampau mintak tolong tu atau selalu mengharap orang buat keje untuk die(heheh sesape yang berkenaan) jangan mengaku diri tu lelaki eyh...

p/s :

- saya bercakap melalui pengalaman saya sebagai seorang lelaki yang mempunyai hati & perasaan...

- Sape2 yang terasa tolong jangan mudah melenting...PK dlu sebelum nak SAPU orang eyh...

- Post ni saya buat untuk mengingatkan diri saya yang even saya lelaki saya tetap memerlukan seseorang yang bergelar wanita terutama MAK...n Tunang saya...NURUL AIEN(b... tgk abg dah xsebut nama Liyana Jasmay lagi...ooopssss...ada la plak)

- Saya seorang insan yang lemah zahir(tetapi kuat pada batin tau) so sape2 yang xpuas ati tampil la kemukakan fotostat IC depan belakang,payslip gaji 3 bulan dan penyata EPF...Kalau berani la... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails