OraNg TeRaNiaYa...


Hm...xabis2 laaaa....Asyik kene aniaya jek orang palestine...Cian beb..."anak2 kecil menggoncangkan ibunya...yang lemah longlai xlagi bernyawa...."(Cehwah bernasyid plak gua malam2 ni....selalu nyanyi lagu Whatever you like...siap joget yang adik ajo)Tapi apa2 pun kalau kite nak jihad untuk pegi berperang kite xmampu...bukan takut tapi jihad ngan nafsu sendiripun xbleh buat...So pk2 kan lah ye...

So sempena hari baik bulan baik ni baik la kite bermaafaan...
"Uiks...apa yang ko merepek ni...Itu hari raya ucapan george bush yang xnak ngaku salah"

"Haah la...Tapi korang kne faham...dah malam plak kan kepala gua pun dah masuk asap...."

xpela permbetulan...apa kate kite berdoa untuk mereka yang dianiaya...Jom baca sama2 eyh...Ok...tadah tangan(BUAT...JGN TAK BUAT...)...

"Ya Allah...Sebagaimana engkau pernah menghantar burung ababil menghancurkan tentera bergajahmusyrikin...Turunkanlah Bantuan mu kepada rakyat vPalestin yang sedang memerlukan pertolonganmu itu..."

"Ya Allah sesungguhnya Abdullah Hafiz bin Hussin sedang dalam kesusahan...Kau tolong la beri hidayat kepadanya dan berilah bantuan kepadanya untuk menghindarkan syak wasangka...Kau hindarkanla die daripada musuh nyata ataupun ghaib...Kau tunjukkankan jalan yang benar kepada sesiapa sahaja musuh yang ingin membenamnye...dan kau berikan die rezeki yang murah...Amin..."

Harap2 korang baca dengan hati yang terbuka dan ikhlas...saya xpaksa tapi ni untuk saudara2 kite yang sedang kesusahan...

p/s :

- Harap2 doa kite termakbul la kan...Allah mesti tolong orang yang teraniaya...
- Mesti korang nak taukan sapekah gerangan nama orang yang akau sebut dalam doa tuh...itulah nama aku...xkan aku aku nak kene letak no ic kot...
- harap2 kalau ade 44 orang yang baca maka termakbul la doa aku nih...sebab akupun ndalam kategori orang bteraniaya...So terima kasih pada sesiapa yang bantu aku...

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails