BoLa SePak...LIVERPOOL FC




Bola Sepak...Oarng kelate sebut Bola Sepak gak ar...Orang England cakap Football tapi orang America sebut Soccer...Walau apapun korang sebut permainan die tetap sama ngan rules yang sama...Kecuali Bola Sepak Perempuan...hahahahaa

Malam esok banyak Match EPL berlangsung tapi tiu semua saya xpeduli sebab saya tetap akan tengok team saya main...Saya sokong team ni bukan satu dua taun tauu...Dah 8 taun...Okalah malsa nak ulas byk2 nnt orang kate berat sebelah plak...Tetapi hati dan naluri ultramen aku tetap sokong team ni walau pun kalah...Sebab Gua punye idol Steven Gerrard...

Oklah saya predict yang team saya yang hebat ni akan menang paling kurangpun 3-1...hahahaha...so saya nak prediction anda untuk match ni eyh...hahaha...

p/s:

- Sokong la pasukan kegemaran anda...hantarkan AFUNDI LIV ke 36777...walaupun dah tau Liverpool memang akan jadi champs this season

- Yang gurl jangan la sokong MU sebab Ronaldo hensem...die tuh ibarat mat rempit yang hilang motor sekarang...Biarpun muke hodoh macam Ngog tapi ade gak la score

- Penyokong2 MU,Arsenal,dan Chelsea beralihlah kepada kemudahan yang lebih selesa...Hidup sihat tanpa dadah...Marila daftar Liverpool FC

-To All LIVERPOOL FC Fans :

"You'll Never Walk Alone"
(sebab kelab kite dah jadi rank no 1 ramai peminat kat dunia n ramai peminat2 MU,Chelsea,Arsenal nak tukar Club Tapi MALU!!!)

- Kite rakyat malaysia patut berbangga sebab walau kite byk loghat tapi tetap panggil satu nama iaitu BOLA SEPAK...Bukan macam England n America... Terimalah Lagu Club Saya :



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails