SiaPa Ku...


Huh...Siapa saya???Kenapa plak korang nak tanya...Apa masalhnye...Apa yang xkene dengan diri saya???Cube terangkan...Adakah disebabkan saya begitu kacak,bijak,tampan,bergaya,rajin menyebabkan korang nak jugak tau pasal diri saya...

"Apa plak kitorang kan ko yang nak cite bean"

"Haah la...lupo plak den...gua nak cite gua boleh tanya luorang ar plak...Eleh tapi mesti ada yang tertanya2kan...Oklah cian plak kat korang....meh cnie saya cite eyh..."


Saya merupakan seorang lelaki yang memang xgentle(xpegang pada lady's first)...Suke buat keputusan ikut suke ati jek(xkire orang kate apa)...Seorang budak skinhead yang xtau arah tuju walaupun banyak kali dibebel oleh keluarganya(itu 7 tahun lepas eyh).Seorang yang egonye memang tinggi tahap KLCC(terutama pada gurl).Seorang yang kuat marah tahap singa(sampai sekarang).Seorang yang senang JK(terguris dengan sikap orang lain- bukan bapuk tau).Seorang ahli 3line yang xmemberikan apa2 faedah pada diri sendiri asyik pk nak tolong orang je(oops negatif).Seorang yang taksub pada "buah-buahan"(tapi senang lupe - baik xpayah tau).Seorang yang sangat berkire sikit2(terutama bile poket sendiri kering).Saya sukekan permainan komputer(tapi laptop saya xbape hebat).Suke kepada bende2 pelik.Suke tengok gurl cantik(sebab tula tunang saya cantik).Seorang yang xsenang tgk kawan susah(kadang2 gue keringpun boleh plak terlepas tolong orang hahaha).Seorang yang kadang2 negatif pada orang lain (lebih2 lagi...faham2 dahla).Seorang yang suke mencarut(dah terbiasa ma!!!Lu orangpun sama even BABI pun mencarut what...).Dulu saya suke tengok Fazura tapi sekarang saya suke tgk Intan Ladyana(sebab mata die sepet macam tunang saya).Dulu suke kete Fairlady 350 z tapi sekarang suke kete Caldina GT4-N(pendirian xtetap).Seorang yang suke cari gaduh(pergh badan kecik tapi...xbleh kawal).Seorang yang berangan nak besarkan badan(tapi...ntahla layan ganjapun xbeso2)

Walau apapun bentuk sikap saya...saya tetap dengan pendirian saya yang saya adalah manusia yang gile gempak n xde sape yang boleh ubah diri saya ni...So Para penonton...ibu2..bapak2...semua yang ada di sini (tolong baca dengan nada inul ye) tolong hormati keputusan saya (kalau korang xbaca ikut nada inul maknanye korang xhormati keputusan saya)...Saya akan cube menjadi sepositif mungkin dalam pergaulan...percintaan...dan juga persahabatan...sekiranya saya kata xboleh...tolong hormat pendirian saya...sebab saya nak elakkan pergaduhan sesama manusia dan pergaduhan dengan nafsu hati saya yang sememangnye inginkan kehebatan dan kuasa Ultramen Taro...

p/s :


- Kepada Liyana Jasmay...Tolong jgn jual mahal sgt...Bile Kite Boleh "COUPLE"(just joking-mama juwie tolong jangan campur tangan sebelum kene pijak)

- Blog ni dah boleh tinggalkan comment(just tekan kat omong-omongan ye...)

"HIDUPKU UMPAMA LAYANG2...ANGIN KUAT TERBANGNYE TINGGI...ANGIN PERLAHAN TERBANGNYE RENDAH" - LAGI SATU AYAT JK CIPTAAN SAYA...(BOLEH LETAK KAT YM STATUS YEK...) Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails