SYuKuR...


Korang mesti ternanti2 entri2 saya yang berkualiti ni kan...???Adus teriak plak kali nih...hehehe...maafkan saya jika saya terlebih kate sebab saya hepi sgt hari...Satu hari saya xpost entri...Biasanya sehari paling kurangpun 2 entri..betul tak(itupun kalau korang betul2 ikut blog ni la kan)...Sape yang ikut angkat tangan???Pergh ramai nye...sabar2 jgn tunjuk perasaan...hahaha

Bukan apa saya menghilang sebab saya terlampaula xlarat(demam)...tapi syukurlah demam tuh dalam masa 10 jam dah recover...Biasanya saya jenis yang susah nak demam tapi sekali demam sampai 2 ari...hukhuk...Itu pun masa demam saya sempat post satu entri sebab xnak menghampakan pemilik blog "ayie_helena" yang cun tuh..haha...(alamak...baby ni tulis je tau...xde niat apa2)...

Nak tau apa rahsia saya kelihatan langsing...hahahani rahsianya :

1) Memaafkan kesalahn orang lain (even bende tuh susah nak diterima tapi ku tahan jebat)
2) Berterima kasih (pada diri sendiri,anggota badan,roh dan makhluk tuhan)
3) Bersyukur (pada Allah,hidup,dan semua)





DAN AKHIRNYA



SAYA SIHAT SEJAHTERA



Bende ni bile dijadikan amalan kite akan aman n kite akan tenang sebab kite dah serahkan semua yang BERLAKU menjadi BERLALU...Bila ia BERLALU maka tiada TEKANAN & STRESS (sambil nyanyi lagu "Hilangkan Stress"...)




Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails