PergH...TaG LaGi Ma!!!

Sedang saya berjalan2 di Shah Alam tadi anto cousin gi interview...tetiba lampu traffik(traffic light) menjadi merah...perh skematik siot gua...hehehe...Dengan hati yang berdebar2 dan ingan kan jiwa kelajuan saya terus memecut kete viva saya yang berenjinkan Toyota Caldina dengan kepantasan gaban...Lalu melanggar lampu isyarat...

Secara tibe2 cousin saya berkata :


" Bean cube ko tgk signboard tu macam pelik...Tetibe kuar name ko"


"Haah la betul...nama gua keluo(loghat johor...xkan orang johor cakap loghat kelantan kot) siot"


Lalu kereviva racing yang akupandu tu membuat aksi drift tanpa arahanku....dan berhenti di papan tanda tuh...Dengan tak semena2 aku bace bend ni :


" En Bean yang kacak,bijak lagi macho...Saya memerlukan pertolongan anda untuk membuat satu tugasan penting demi agama,bangsa, dan tanah air kite..Jadi saya harapkan anda membuat :


1. tag ur picts now.

2. upload it

3. description

4. tag other friends


Sayangmu,
Si Rama2...

Pergh naik bulu roma aku(jangan macam ni cik rama2 nnt marah tunang aku...heheh..just joking) lalu aku meyiapkan la tugasan itu bentuk die macam ni :

*** Gambo nih time aku tgh lepak kat cineleisure***

kat bawah papan tanda tuh tetibe je ada surat dari cik rama2...katanye...

" Wahai sayngku mr bean...boleh tak tolong tak...bagi la nama2 yang sepatutnya untuk tolong saya dimahkamah..."

So inilah nama2 yang akan dipanggil...:

- DuAn
- IPOH MUDA SON
- SUTERA
- WISEMAN

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails