HePi NeWYeaR!!!

Hahaha...Hepi new year kawan...Dah masuk tahun baru dah...sedar xsedar saya dahj berumur 2* (umur dirahsiakan...takut mana la tau ade reader yang berkenan)..xbleh gua dah bertunang... SETIA TEGUH ILMU orang kata la bukan saya kata...


Macam post sebelum ni saya cite pasal azam...azam saya ada yang tercapai n ade yang belom lagi...macam biasa kne carry forward...New Year memang best tapi saya xrase langsung(even raye pun saya xrase)..

Dlu kalau masa skinhead saya suke melepak kat BB...Petang kumpul kat KLCC pastuh berjalan kaki sampai ke BB(even masa tuh ada moto)...nampak macam b***h kan...tapi itu namanye setia kawan...Sebab setiap malam new year ade gaduh ngan NAZI...haha...

Sekarang nih hidup semakin complicated sebab xdapat rase bestnye festival yang ade...Mungkin sebab saya dah dewasa n banyak bende yang lagi penting untuk dipk kan...Sekarang tumpuan saya pada kerja n projek yang dirancang untuk tahun depan...So harapan dapat sangkut la projek yang bayaran nye agak memberangsangkan n harap2 ISUTERA dapat menjaminkan masa depan (setiap hari saya positifkan diri demi mencapai harapan2 yang diidamkan)...

K la nak tido jap...mana la tau dapat menjadikan diri ku ini lebih positif kepada semua makhluk2 di muke bumi ini...haha...

p/s :

- POSITIF itu akan datang hanya pada orang yang positif, orang negatif dapatnye negatif la...(memangla sengal!!!)
"Ko dah buat perangai la plak bean..."ayat abg man

- Umo dah tua so kene la jadi macam orang tua...tapi ikutku, dirikula...(ayat chia selayang)
- Harap2 malam ni mimpi kan Monica Belluci...pergh best siot...hahaha... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails