KaRtUn LaGey...hahaha...

Dapek Laei Katun yang saya rase besh2...Anak anda pasti meyukainya...xtaula sejak dua menjak tiga menjak ni suke ar cari katun...hahaha...Bile saya seorang saya seronok...Kalau berdua cube teka apa???

"Apa!!!Dua Ronok!!!Sape yang ajo"
"Kalau berdua saya puas...(Hm...)paham2 dah la yek..."

Tanpa membuang masa saya mempersembahkan katun yang telah berjaya bertakhta di hati seluruh peminta bola sepak tempatan."HAHAHAHAHA" :




Amacam dengan katun nih...besh tak???at least boleh megubat hati yang lara kan...So xreti2 nak komen ke???...Sape yang xsuke gi la search sendiri kat youtube sana!!!

p/s :

- Bentuk rupe jangan dipandang...kalau salah pilih...sapa yang susah...sape nak menanggung...sebab sekarang ni ramai spesis2 macam nih kat tepi jalan...(mat rempit jangan ko igt yang kat tepi jalan tu chia eyh)

- "Cinta xkenal sapa...Lahir Tanpa dipaksa" - alamak lagu aris ariwatan la...tapi betul...kadang apa yang kte tengok cun or cantik xsemestinya cantik jugak kat mata orang lain...So jgn kutuk awek orang lain eyh...masing2 ada taste tersendiri...sape kutuk tunang saya saya sumpah jadi kete caldina eyh...sapa puji TQ...

- Sape2 yang JK tolong jangan jadi PONDAN tau...Dosa besar xmasuk Syurga...Kan dah ada getah paip pegi tuko burger buat apa!!!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails