AwARd Ke-2


Dalam keghairahan mengejar award...saya dapat yang kedua...cite die macam nih :

Semasa saya menyelesaikan misi PBB (Persatuan Bloggers Bersatu) membenteras zeonis TAG jadi saya membawa laptop bersama untuk mengesan aktiviti2 pengganas blog yang semakin berleluasa.Jadi tugasan saya adalah seperti berikut :

1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.
- adakah anda nampak apa yang saya letak di atas...kalau xnampak gi check mata kat England Optical ( nak royalty)

2.
Tulis 10 perkara mngenai org yg bagi award nie

- KF seorang yang xtau malu ( suke mengorat awek2 blogger)
- KF suke sokong team bola yang xkuat macam Man U ( alasan die Lambang Man U cantek)
- KF pakai spec mata
- KF seorang mat belia yang suke pakai kemeje (ye ke???)
- KF ada byk blog
- KF nak belajat format pc ngan saya
- KF Suke awek pkai tudung (die pun suke pkai tudung)
- KF masih single dan ingin mengikat tali pertunangan dengan Liz Hurley(alamak tuanya)
- KF jejaka yang periang
- KF suke tag orang (jahat siot perbuatan ni memang keji...hahahaha)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

- Bean Moreno seorang yang kacak (ala2 brat pitt)
- Bean Moreno merupakan samseng tahap Chan Ho Nam
- Bean Moreno mempunyai seorang tunang yang cantik
- Bean Moreno suke berkawan dengan gurl2 yang cantek
- Bean Moreno seorang skinhead 8 tahun dahulu
- Bean Moreno suke tulis entri
- Bean Moreno penyokong kipas susah mati Liverpool
- Bean Moreno suke dengar Lagu jiwang yang keras
- Bean Moreno suke tgk wayang
- Bean Moreno bercita2 menjadi jutawan komputer

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.


Setelah melakukan penyelidikan ke atas apa yang dikehendaki maka terbocorla bahawa KF merupakan salah serorang penjenayah Zeonis TAG yang paling kejam...Disebabkan dia tidak mahu ditangkap maka die telah memberikan award ni dan oleh kerana tidak tahan melihat muke kesiannya jadi saya melepaskannya melintas border negara thai untuk ke pink lady...hahaha...



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails