HaRi InI SaYa...

Sorry eyh reader2...hari ni saya xdapat nak kasi komitmen untuk menulis sesuatu ikut kata gati korang semua...sel2 otak saya xmampu untuk menghantar daya elektrik ke tangan dan idea tersekat kat rongga pankreas membataskan saya untuk menulis dengan baik...hahaha...
Mungkin ramai yang tertanya2 kan...Maaf sekali lagi saya mintak maaf sebab tak dapat nak menulis post yang boleh membina akal,fikiran,mood,dan semua deria nada (kalau nak bina badan pegi Gym eyh sayang) sebab :

1) Hari Ini Saya Demam
2) Hari Ini Saya Sakit
3) Hari Ini Saya Penat
4) Hari ini Saya xde Idea
5) Hari Ini Saya Malas
6) Hari Ini Saya xde Mood

dan akhir sekali

7) Hari Ini Saya Nak Maki Orang - Ikut suke aku la nak tulis ke xnak...kan ni blog aku...

Tapi apa2pun tolong doakan saya sembuh cepat sebab saya bosan ar terbaring... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails