BoLeH TOLONG TaK!!!

Tetibe sebelum tido saya terpk nak tulis psot nih...hahaha...mesti ada dalam hati reader yang iri hati dengan idea saya yang sgt kreatif ni...

"Tadi kate nak tido...POYO ar lu...Ade lagi yang dia nak tulis...Dahla ntah apa2 ntah post die"

Sekiranya ada yang perfikiran macam ni so TOLONG la beralih ke blog yang lebih baik sebelum kne pijak!!!(tapi kalau blog ni xbest kenapa korang masuk haaaa!!!! - ayat nasir bilal khan)

Dalam dunia ni ramai yang kate "Argh...aku xperlukan sape2...aku boleh idup"... Tapi pernahkah kite pk yang kite saling memerlukan antara manusia...Kalau tak macam mana mak ko beranak kan ko!!!hahaha

Oklah sebeblum sya tido saya nak mintak TOLONG kat reader mahupun kawan2 saya(dah tentula reader jugak...kalau x macam mana diorang tau kan)...

Oklah setelah dipersetujui oleh majlis mufti2 anggota badan saya...Saya nak mintak tolong...
Boleh tak sekiranya :

1) TOLONG jangan paksa saya jadi jahat
- yela ramai betul sekarang ni yang nak cari pasal ngan gua...gua langgar baru tau...

2) TOLONG jangan cube ubah prinsip saya
- kalau korang xbleh nak follow cara idup aku...jgn ikut, aku adalah aku dan korang adalah diri korng...jangan jadi orang lain n jangan taksub dengan kehebatan orang lain...

3) TOLONG faham situasi
- kalau gua kate buat tolongla buat...n kalau gua kata xboleh tolong la faham n pk kenapa yek...

4) TOLONG beri hak kebebasan kepada saya
- Lu orang sibuk nak order gua buat itu buat ini...tapi bile gua nak lu orang jadi apa yang gua nak lu oarng xbleh buat

5) TOLONG senyap bile saya tido
- Siot ar umah sebelah ni bile gua nak tido je drill berbunyi...xbleh tengok orang senang la...

6) TOLONG la tolong saya bile saya perlukan perTOLONGan
- sebagai manusia biasa yang dipanggil bean saya memerlukan bantu seseorang untuk menyelesaikan masalah saya...so TOLONG la TOLONG saya eyh...

p/s :
- sape yang rase diri tu xperlukan pertolongan orang lain tolong gali kubur dalam2...itupun kalau korang mati korang gali la kubur siap2 sebab kalau korang xgali nnt ade family korang mintak TOLONG penggali kubur...pastuh mayat korang angkat sendiri...jangan mintak TOLONG orang lain...

- kalau korang rase korang best n xnak terime teguran...TOLONGla jauhkan diri daripada saya...sebab saya xnak korang petik nama saya yang femes nih

- Kepada reader2 yang baru boleh TOLONG baca dari awal tak blog nih...nnt bile korang xfaham mula la sbuk nak complaint blog gua xbest ar...susah nak faham la...

ADA ORANG BUNUH ORANG... SUNGGUH JAHAT ORANG ITU...hahahaha Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails