GYm PunYa TAg!!!

"Pagi yg gelap kini sudah terang
Aku yang hensem
Pakai baju belang"


- Lirik ni saya ubah skit eyh jgn bagitau noh...nnt die suruh tulis lirik plak...

Hari tuh saya jumpa Fazura kan...Ni saya gi Gym(pergh gym eyh) jumpe Farid Kamil..
Lalu saya ngan muke tak malu tegur die...

"Mil ko buat apa kat sini"
"Ko panggil aku apa tadi???"
"Mil kenapa salah ke.."
"Lagey sekali apa ko panggil aku???"
"Mil.."
"Eyh budak kacak ko sini jap"
"Kenapa Mil..."
"%#$@% punye budak...Bongok itu nama bapak aku"
"Owh ye ke...aku igt nama ko Farid Kamil Bin Rahman..."
"Hotak ko!!! Kamil tu bapak aku la si yal..."

Disebabkan saya tersalah panggil jadi die cakap...

"Ko panggil nama bapak aku...ko kenal tak cik rerama pink...rerama paling ganas abad ini...die bagi ko task ni:"

- senaraikan 6 nama kawan2 ko...
- jawab soalan yang deberi...

Dengan riak dan bongkaknya saya bagi ar nama2 nih :

1) Karipap
2) PJ Selamba
3) Cik Daz
4) Cik Zana
5) Afiq
6) TurTle

What do u know 1?
- mamat nih agak poyo skit...bawak myv itam...konon2 Don Mafia...hahaha

What would u do if u never meet 2?
- kang kate rindu cakap aku ni spesis pelik plak...

What would u do if 3 & 4 dated u?
- Ini bahaya..kalau date besa2 xpe..tapi kalau sampe mata bertentang mat....hm...weird...

Would 5 & 6 make a good couple?
- Ntah sebab aku tak tau turtle ni jantan ke betina...Kalau betina couple boleh kawen xbleh...hahaha

Do u know everything about 3's family?
- Ntah eyh die ni kaum kerabat lifesaver n pink_butterfly kot...sebab diorang ni spesis same...rame2...

Tell me something about 6.
- Turtle...suke merangkak...xbleh berlari...jalan pun lambat...hahaha jangan marah ha...

What language does to speak?
- ntah xpernah plak bercakap ngan penyu...cube bayangkan...

Who is 3 going out with?
ntah eyh...Dengar kate dah ada BF...mestila ngan BF die...xkan bapuk kot...hahaha

How old is 4?
Ntah eyh macam 20-an

5?

esok2 aku tanyalah


Who is 6 favorite singer?
Macam meet uncle hussein...sebab kan diorang baru menang...


1?
yang ni di suke dengar lagu m daud kilau...Siap gelek ar kalau dapat dengar...

Is 4 single?
Dah kuar album...apa plak single...


What is 3 last name?
Nanti ade gathering aku tanya la...

What u consider being in a relationship with 1?
Apa!!!Hilang akal ke dua2 getah paip...mana bleh...

What r u talking about?

yang ko sibuk kenapa...aku punye suke la...

Which school does 2 go to?
Kalau xsilap sekolah memnadu metro driving kot..hahaha

Lepas je saya jawab soalan yang si FK bagi saya lempang muke die n terus bagitau die...

"Ko ni pelakon ke ahli mesyurat tingkap"

FK pun terus menangis teresak2...

Amacam best tak cite saya nih..hehehe...harap2 semua terhibur..nantikan episod yang akan datang yek...

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails