AKSI KUMPULAN API & FAIZAL TAHIR DI AJL 25

AKSI KUMPULAN API & FAIZAL TAHIR DI AJL 25

Salam guys, 

Still lagi mood AJL 25 sebab saya rasa puas dengan performance artis-artis semalam.Kalau nak ikutkan saya just nak tengok performance dari dua artis je iaitu Kumpulan API dengan Faizal Tahir.Serius saya emamng kagum dengan dua artis ni sebab diorang memang talented tapi saya takde apa masalahpun dengan Kemenangan Ana Raffali sebab lirik dia pun agak best dan dia juga merupakan penyumbang traffik terbanyak dalam blog ni.So sekali lagi Tahniah Ana Raffali sebab menang semalam.Ana Uhibbu Anta...

So entri kali ni saya nak review persembahan dua artis ni :

Faizal Tahir - Hanyut :






Faizal Tahir - Hanyut

Komen Bean Moreno :

* Mamat ni memang berani mati punya dan kedua-dua performance dia memang kreatif dan simbolik.

* Memang gempak dan tak dapat bayangkan macam mana dia boleh nak berenag kat dalam air kolam tu buatnya kena letrik tak pasal-pasal kejung dalam tu.

* Nak cita pasal vokal memang vokal dia pergh terangkat beb tapi apasal dia boleh kalah dengan Hafiz?Mungkin sebab semalam Alex ferguson turunkan Rafael main lawan Liverpool.


Kumpulan API - Pelita :




Kumpulan API - Pelita


* Band ni bagi saya satu band project indie yang berjaya.Berjaya menggabung kan beberapa band seperti Butterfingers, Hujan, One Buck Short, dan Meet Uncle Hussein.

* Lirik lagu dia memang simbolik dan boleh menaikkan semangat kita time kita down.

* Gabungan vokal Noh Hujan dan Lan memang harmoni.Noh dengan suara malas bangun tido dia dan Lan dengan suara halau pontianak.Memang kow!

* Saya tak pernah tengok diorang perform tapi bila tengok semalam even simple tapi ada maksud dalam performance diorang.

p/s :

* Hope Malaysia dapat lahirkan ramai lagi artis talented macam dioarng ni...
* Apa pendapat korang tentang persembahan AJL 25 semalam?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails