SORRY BUKAN TAK NAK TOLONG TAPI...

SORRY BUKAN TAK NAK TOLONG TAPI...

Selamat petang,

So sementara nak tunggu ainsepet saya nak up satu entry pendek.Apa yang korang nampak perubahan yang berlaku dalam blog ni?Jawapannya ialah sudah tiada shoutmix...Saya nak mintak maaf kat korang...Actually saya bukan dah tak nak bagi korang letak link korang dan saya bukannya kedekut...

Saya buang shoutmix bersebab dan salah satu sebabnya ialah ramai yang salah guna.Saya letak untuk bagi kemudahan pada yang lain supaya boleh kongsi traffik tapi ada orang dengan selamba letak link benda lain.Macam dulu letak dapat wang tapi lepas yang join dapat wang tak dapat-dapat wang maka warga youthsays pulak bikin panas.So untuk adil dan orang tak menyumpah saya cakap shoutmix saya spam maka saya buang dari pandangan.

Sebab yang lain ialah saya tengah nak usha line pasal kesan-kesan tiada shoutmix.Dah lama tak buat research pasal blog ni.Nanti saya share dengan korang.Samada saya pasang balik or tak itu bergantung pada keputusan research saya nanti.Tapi korang refer entri ni kalau terasa shoutmix tu penting or tak?Tak semestinya shoutmix je yang boleh buat kita berkongsi traffik ye...

p/s :

* Korang rasa patut atau tidak blogger pakai shoutmix?
* Saya tak tiru sesiapa saya just nak buat research untuk diri sendiri je.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails