THANK YOU MALIQUE DAN SENYUM...ADAKAH INI DIKATAKAN SEO?

THANK YOU MALIQUE DAN SENYUM...ADAKAH INI DIKATAKAN SEO?

Salam guys,

Ok entry pendek dan ringkas.First of all thanks to korang yang baca & search kat Uncle G pasal benda ni.Lepas tu thanks to Malique sebab buat lagu yang meletup-letup dan menjadi carian ramai.Pelik tak tetiba saya ucap terima kasih pada Malique.haha...Ini adalah sebabnya...



Ok kalau korang just tengok refferal link tu memang korang akan cakap saya gila tetiba tunjuk benda ni tanpa sebab.Tapi bila klik link tersebut maka akan keluar gambar ni pulak ...




Adakah ini dipanggil SEO?Bagi saya yang buta SEO ni ye memang saya akan kata ini SEO sebab ia berasal dari SERP betul ke tak?Maka kesimpulannya SEO itu tak bererti atau berfokus pada entri-entri baru sahaja sebab seingat saya entri ni saya publish masa raya.So kepada korang semua kalau nak buat entri silalah buat satu entri yang long term yang mana memang orang cari so ia boleh selamatkan traffik di kala memerlukan.Contohnya macam entri Senyum ni.


p/s :


* Sayapun masih cuba memahamkan apa itu SEO sebenarnya...Sifu sila beri tunjuk ajar!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails