BLOG REVIEW | THE SHARKOX

BLOG REVIEW | THE SHARKOX

Selamat malam guys,

Dah lama eyh saya tak buat sedekah blogging.Dah lama tak review blog lain.So hari ni saya terasa macam nak buat amal jariah kat maya.Hari ni saya nak review satu blog nama dia Sharkox.Pernah masuk tak?Kalau blom jom layan ...

Interface :



Actually mamat ni dulu suka komen-komen blog ni tapi sejak dua menjak tiga menjak ni dah takde.Takpe mungkin dia sibuk sekarang sebab dah ramai peminat.

Komen Bean Moreno :

* Interface dah menarik memang masuk je terang hati nak membaca.Cuma satu je kasi balance sikit ang punya sidebar dengan body post.Sidebar ang sangatlah comel.hak3...

* Apa yang buat blog ni bagus pada pandangan mata kasar bukan sebab owner dia kacak tapi cara dia elaborate isu memang sempoi.

* Dia pandai guna kartun untuk ceritakan isu yang dia nak up.Saya memang suka tengok ayat dalam cloud kartun dia.

Sorrylah bro kalau saya terlebih komen sebab itu citarasa saya.Kalau tak nak ikutpun takdehal sebab itu blog hang dan saya tiada hak ke atas blog itu.hahah...Tapi apa yang boleh saya rumuskan blog ang memang best!

Blog Name : The Sharkox
URL : http://thesharkox.blogspot.com/
Blogger : Sharkox

p/s :

* boleh ajar saya buat kartun tu tak?hahaha
* Jangan angpun tutup blog macam apyzs dah le...Review terus close blog
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails