JALAN-JALAN CARI GAMBAR

JALAN-JALAN CARI GAMBAR

Morning guys,

Dah start kerja even malas lagi.hoho...Kalau start kerja Isnin dipanggil 'Monday Blues' habis kalau start kerja Selasa nak panggil apa?hak3...Ok semalam saya ada dapat teguran dari Melz pasal blogging.Yo nasihat sifu saya pasti akan ikut.Melz cakap macam ni ..

"Bean ko try buat kelainan dalam blogging...Kalau ko asyik buat benda yang sama je susah sikit nak up"

Macam tulah lebih kurang teguran sifu kat saya.Sayapun ada terfikir...Macam Carl dah start photoshhot Project Blogger dia.Melz dah start Pakatan Blogger so saya terfikir nak buat satu segment untuk blog ni iaitu Jalan-Jalan Cari Gambar.Berbekalkan DSLR pinjam maka saya nak pi amik gambar tak kisah lah awek ke, pokok ke, matahari ke janji boleh fit in kat lens DSLR Sony tu.Saya dah start dah cuma yang ni cuma main-main je maybe next week saya akan buat yang serius punya shoot (chewah dah macam hebat sangat pulak).

Ni adalah sikit hasil yang saya buat :



Ni testing je ok cobaan bukan betul-betul.Saya just guna wife saya aiensepet untuk jadi model.Next time saya macam nak random pick je.So kepada photo blogger jangan kutuk lebih-lebih ok sebab saya baru belajar dan dah lama tak edit photo sebab tiada masa.Mungkin lepas ni saya akan asah otak untuk ingat teknik photo editing.Harap dapat  sokongan korang eyh.


p/s :


* Kalau rajin sila Like atautpun Share entri ni untuk memperkenalkan benda ni
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails