PAGI YANG BEST APABILA DI'MENTION' OLEH ROCKSTAR

PAGI YANG BEST APABILA DI'MENTION' OLEH ROCKSTAR

Selamat pagi guys,

Amacam dah breakfast ke blom?Sebelum tu sila baca entri ni dengan frekuensi positif dan tanpa prejudis. Saya takde niat nak menunjuk ataupun berlagak.Paling senang korang anggap jelah saya seditikit jakun sebab perkara ni tak pernah berlaku dalam hidup Bean Moreno seorang blogger cap kentang putar yang baru nak belajar cara blogging.hoho...

Minggu ni saya terharu bila ada artis melayan karenah saya di twitter.Pergh sebelum-sebelum ni memang agak sukar saya nak dapat RT ataupun di'mention' oleh mereka.Bukan takat RT lah nak reply tweet pun agak sukar beb.Saya tetap positif dengan beranggapan bahawa mereka sibuk mengalahkan Prime Minister.hak3...Since Sabtu until semalam saya rasa dihargai bila mereka membalas tweet saya.Contohnya macam ni ...





Tu dari Altimet,siapa tak kenal rappers berlirik pedas.Saya ada review lagu iaitu Maafkan Kami.Actually itu lahir secara tiba-tiba dan lagipun memang saya suka dengar lagu & lirik dia.




Yang ni dari Klubbkidd.Wah dia ni rockstar blogger woo!Siapa tak kenal mamat ni sekali dia review memang kow!Actually ni kesinambungan RT dia RT dari satu lagi artis.Saya ada jumpa dia ni beberapa kali kat event Nuffnang.One of Project Alpha blogger.




Ni RT asal dari artis yang asal (pergh bapak berbelit).Dem memang teruja siot bila dia RT balik tweet saya yang ber bit.ly.haha...Actually tak harap pun.Saya one of Butterfingers fan dulu (even kepala botak dan pakai Dr Marten).Ni semua gara-gara terpengaruh dengan phreakID masa sekolah dulu.Ces kau merosakkan aku phreak.haha...Bila tengok API perform masa AJL dia punya opening mengingatkan saya zaman-zaman Butterfingers tengah up dulu.


Anyway thanks a lot kat Loque, Altimet & Klubbkidd yang sudi RT entri saya.Entri-entri tu bukan nak bodek or apa it is just my perception dan apa yang saya rasa tengtang karya diorang.Tapi....


Bila Ana Raffali nak reply tweet saya ni!haha...


p/s :


* Bila diorang dah RT korang faham-fahamlah kan apa yang terjadi?
* Korang pernah tak di RT oleh Artis?Siapa & Apa perasaan?
* Adakah RT dari artis dapat membantu blogger?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails