BILA DAVID TEO AJAK BEAN MORENO MAKAN DINNER

BILA DAVID TEO AJAK BEAN MORENO MAKAN DINNER

Selamat malam guys,

Akhirnya saya dapat lawan enzim negatif.Kalau tak memang hancus blog ni.Tadi sampai ada perasaan nak let go blog ni kat orang lain.Oklah entri pendek untuk korang layan malam-malam ni.Tadi pagi check mail tetiba David Teo hantar mail ajak Dinner (actually bukan dialah tapi Admin PR dia).Saya taulah kalau MIG ni memang tak lain tak bukan memang Ery Fareha punya kerja.haha..Anyway thanks Ery sebab letak nama saya and Aiensepet...


Tapi malangnya kena pakai Sut!Owh adakah nak suruh saya jadi orang koprat.Ni first time dapat pi dinner dengan kompeni Filem.MIG pulak tu sapa tak kenal kan.So mungkin alternatif yang saya ada ialah pi bundle and beli blazer.Wah boleh amik gambar dengan artis-artis.Aiensepet mesti suka.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails