APAKAH MAKSUD G-6?

APAKAH MAKSUD G-6?

Salam guys,

Selamat hari Ahad kepada semua readers.Apa mau bikin hari ni?Sure bosan kalau hari minggu just duduk depan TV tunggu Melodi.hak3...First of all saya nak ajak korang layan satu lagu ni.Nak kata lagu baru tak jugak tapi bagi saya kira baru lah jugak...





Far East Movement Feat The Cataracs - Like A G-6 [Download Here]

Kalau korang dengar lagu-lagu mat salleh sekarang ni banyak yang letak perktaan G-6 ni.Contohnya macam lagu atas ni.Nah Lirik lagu ni ...

Poppin bottles in the ice, like a blizzard
When we drink we do it right gettin slizzard
Sippin sizzurp in my ride, like Three 6
Now I’m feelin so fly like a G6
Like a G6, Like a G6
Now I’m feelin so fly like a G6
Sila jangan salah faham.Saya tau lirik lagu ni memang tak de moral langsung dan berkaitan dengan apa jadi bila seseorang tu mabuk todi.Tapi sila positif bila baca entri ni sebab saya sebenarnya nak menjawab pertanyaan yang muncul dalam diri sendiri Apakah maksud G-6 sebenarnya.Siapa yang tahu sila angkat tangan...

G-6 ialah kereta mid-sized yang dikeluarkan oleh pengeluar kereta terkenal Pontiac.Tapi macm yang korang tau Pontiac dah bungkus dan saya sendiripun tak pasti aa sebab dia.Selain tu G-6 juga adalah satu jet Gulfstream yang berharga 58.5 juta dan boleh terbang pada kelajuan Mach 0.90 or 572 mph.So perkatan G-6 tu menandakan kelajuan maksimum atau teramat laju.Sekarang dah faham?hahaha...Maka terjawablah persoalan yang bermain di fikiran saya sendiri...Terima kasih Uncle G sebab  sebab menjawab persoalan diri saya ni.




Inilah G-6 yang dimaksudkan

p/s :

* Ok saya bukan nak buat konspirasi tapi nak tanya pendapat.Korang rasa apa yang dimaksudkan dengan three 6 dalam lagu ni?Adakah 666 ataupun 36?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails