BEAN MORENO VS AZAM LHDN.PENJELASAN MENGENAI CUKAI ONLINE

BEAN MORENO VS AZAM LHDN.PENJELASAN MENGENAI CUKAI ONLINE

Selamat malam guys,

Tiada Mondays blues hari ni sebab saya dah mula balik aplikasikan metafizik dalam kehidupan dan dah mula nampak jalan pulang.Dah dua hari kecoh pasal Blogger buat duit satu juta dan Cukai Ke Atas Blogger.Semalam kalau korang perasan saya ada up isu pasal Cukai Blogger dan Pemilik Forum.Haripun kalau tak silap Hot Chat pasal blogger dan diorang call sendiri Kak Red.So rahsia terbongkar.haha...Media sengaja nak up kan cerita mustahillah Kak Red dapat satu juta kalau dapat dah tentu dia pakai Rolls Royce.

So disebabkan entry tu maka sepantas kilat pihak Jabatan Penerangan iaitu En Azam reply entry saya :



Ni reply dari beliau.Actually panjang tapi saya pendekkan.So ni pulak apa yang saya reply :




Terima kasih En Azam sebab bagi penjelasan yang ramai blogger tunggu-tunggu.Sayapun terkejut dengan statement dalam Facebook Jabatan Penerangan sebab tu saya nak kepastian takut saya buat andaian salah info susah pulak.Harap En Azam tak ambil hati sebab cara saya menulis memang macam tu dan saya mintak maaf kalau penulisan saya mengguris hati En Azam (fuh macam ayat awek seyh). 


Maka kesimpulannya ialah blogger yang berpendapatan RM2500 harus declare dan bayar cukai.Siapa blogger tu faham-faham sendiri lah ye takkan saya nak reveal yang penting bukan sayalah sebab saya still termasuk dalam blogger tak femes dan cap kentang putar.


p/s :


* Selamat duit Nuffnang...So lepas ni mesti ramai yang tak nak reveal dapat check dari Nuffnang.hahaha
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails