INFO HARI AHAD

INFO HARI AHAD

Salam Ahad guys,

Pagi ni saje buat entri lagha untuk dikongsikan.Mana tau korang just nak release tension or nak isi masa lapang dengan membaca so boleh baca entri kat sini.Macam yang korang tau hari ni ada beberapa event penting dan juga beberapa perkara yang berlaku.So saya nak share apa yang akan berlaku hari ni.

1. Main Badminton GPlusMy

Hari ni ada satu invitation main badminton kat PJ yang dianjurkan oleh Nuffnang untuk GPlusMY so sesiapa yang suka main badminton  boleh lah join.Saya rasa macam nak pergi tapi kena beli raket dulu lah sebab dah lama tak main badminton.

2. Anugerah Juara Lagu (AJL)

Macam yang korang tau malam ni Anugerah Juara Lagu.Actually saya agak kureng sikit tengok anugerah-anugerah ni tapi disebabkan ramai yang dah tulis psala ni maka rasanya terasa macam nak tengok sebab ramai artis best-best macam Faizal Tahir, Meet Uncle Hussein, Kumpulan A.P.I, Aizat dan ramai lagi.So jangan lupa bukak TV3 malam ni ye.Korang rasa siapa dapat Anugerah Juara Lagu? Kalau saya rasanya Faizal Tahir dengan Lagu Hanyut.

3. Piala FA England 

Malam ni ada match best.Pertembungan 2 musuh tradisi dalam BPL tapi dalam perlawanan Piala FA antara Man U dengan Liverpool.Perlawanan malam ni agak berbeza sebab Liverpool turun dengan Coach baru!Welcome back King Kenny (Kenny Daglish).Harap-harap kehadiran King Kenny menggantikan si tua Hodgson boleh ubah keadaan.

4. Blogger dalam Kerabat Haji Dollah

Terkejut bila baca entri cousin saya Terompah Caring pagi tadi.Keluarga kami dah mengalami pertambahan bilangan blogger.hak3...Adakah saya yang pengaruh?Owh mintak maaf ye saya tak pernah pengaruh sesiapa.So dengan pertambahan bilangan blogger ni harap-harap macam-macam idea akan muncul.Selamat Berblog! 

5. Blog Aggregator Ada Masalah

Yang ni agak buat saya sakit otak...Pagi tadi ingat nak ping blog tetiba semua blog aggregator down mungkin Kon sibuk kot.Boleh dikatakan ketiga-tiga blog aggregator macam Gengblogger, Selangorbloggers, dan Johoreanbloggers tak boleh nak bukak.Harap-harap masalah settle dan tak lama macam dulu.So korang boleh lah ping entry korang via facebook ye sebab banyak page yang available.

p/s :

* Saya bukan obses tapi saya buat disebabkan minat!Berblog merupakan minat saya dan saya akan menulis bukan untuk traffik...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails