DIAM BUKAN BERMAKNA SALAH

DIAM BUKAN BERMAKNA SALAH

Salam guys,

Entri lagi...Hari ni saya agak aggresif sikit sebab tetiba ide amncurah-curah tapi sorry hari ni nak share pasal personal je.Walaupun saya bukan artis atau blogger yang femes tapi tak salah kalau nak share pasal personal kan...Semalam saya godeh-godeh hanphone yang aiensepet bagi tetiba ada jumpa benda yang saya memang suka buat.Maka dialog ini terkeluar ...

Aiensepet : Abang...
BM : hm....
Aiensepet : Abang...
BM : hm...
Aiensepet : Abang buat apa tu...Msg sapa tu?

Korang rasa saya tengah buat apa?



Alamak nampak lubang-lubang kat muka.Ces camera ni menjatuhkan air muka saya selaku lelaki maskulin metroseksual...Saya merupakan seorang yang memang tak tau duduk diam.Even tengah duduk pun saya mesti nak bergerak buat something (jangan terlalu biru ye).Kalau orang berfikiran jahat mesti dah ingat saya tengah bermain mesej.Tapi apa kata saya tunjuk apa yang saya tengah buat...




Haha ni game faveret saya beb!Thanks to aiensepet sebab hadiahkan saya phone Nokia yang ada game ni.Kalau diberi FIFA2011 dengan SUDOKU memang saya campak je game FIFA.Orang cakap main SUDOKU susah.Ye ke?Bagi saya tengok mood,,,




Permulaan satu episod...




Tada...Dah siap dah satu set SUDOKU...Korang rasa berapa lama saya habiskan satu set ni?




4 minit 36 saat itupun bagi saya lama sebab masa main ni saya dikacau oleh aiensepet yang dah keluarkan ayat sedih sebab saya mengabaikan dia kerana bermain SUDOKU...


Jadi diam bukan bermakna saya melakukan perkara yang salah.Saya diam sebab saya mengasah minda.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails