TAHNIAH ANA RAFFALI - JUARA AJL 25

TAHNIAH ANA RAFFALI - JUARA AJL 25

Salam guys,

Ni cerita malam tadi tapi saya malas nak update sebab malas nak bersaing dengan pakar SEO lain.So buat entri atas dasar suka hati dan ucap tahniah.Yelah gila ke apa nak bersaing dengan blog entertainment memang blog ni tapau lo...Tak payah nak berangan compete dengan Nara dengan Eyriqazz pun belum tentu boleh sama rank.hak3...



First of all just simple review pasal Anugerah Juara Lagu 25 semalam.Bagi saya semua yang masuk memang semua terbaek.Saya tengok sampai habis dan apa yang boleh saya cakap memang superb.Cuma saya tak tengok masa umum pemenang sebab mata dah layu.Secondly tahniah kepada Ana Raffali sebab berjaya jadi Juara melalu lagu Tolong Ingatkan Aku.Saya tau ramai yang tak puas hati tapi kalau fikir-fikir balik memang lagu tu deserve to win sebab lirik dia unik.Jom usha keputusan penuh ...


Juara : Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku
Kedua : Meet Uncle Hussein fea Black - Drama King
Ketiga : Hafiz AF7 - Nokhtah Cinta


Persembahan Terbaik : Faizal Tahir - Hanyut


Vokal Terbaik : Hafiz AF7


Komen Bean Moreno :


* 4 daripada 14  finalis Anugerah Juara Lagu 25 adalah pelajar-pelajar Akademi Fantasia , 2 daripada OIAM, 1 daripada Mentor.Adakah ini menunjukkan artis realiti TV lebih berbakat?


* Semalam ada 4 Band Indie yang bertanding ini bermaksud Muzik indie boleh diterima di Malaysia.


* 8 daripada 14 lagu yang dipertandingkan adalah ciptaan artis sendiri dan Juara AJL 25 juga adalah hasil ciptaan Ana Raffali sendiri.Ini bermakna artis sepatutnya kreatfi dan hasilkan lagu sendiri untuk berjaya.


* Konsep terbuka AJL memang sepatutnya diteruskan.Bagi saya tak perlu ada kategori lebih baik.


p/s :


* Jadi bagi saya artis realiti telah buktikan bahawa mereka bukan Artis 'Mee Segera' kerana mereka lebih bagus dari artis-artis yang kononnya bagus tapi berhapar pada kontroversi sahaja.


* Anna Raffali Tolong Ingatkan Aku untuk review lagumu ye!


* Even Faizal Tahir & Kumpulan API kalah tapi saya tetap anggap diorang superb!

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails