BLOG REVIEW | JMR

BLOG REVIEW | JMR

Selamat malam guys,

Saya mau review blog siapa mau direview?Status ni wujud kat dalam facebook profile saya sebab saya terasa amat kering idea.Hanya beberapa orang sahaja yang berminat mungkin sebab traffik saya tak tinggi atau komen saya tak cukup ikhlas.hak...Ok hari ni saya nak review satu blog yang merupakan Nuffnangers dan juga seorang kawan yang support blog ni.Nama blog tu JMR (sayapun tak tau nama betul dia mungkin JAMAR BAHAR.hahah).


Interface ...



Dia ni antara blogger yang aktif pergi event dan banyak kali dapat tiket screening.Apa rahsia bro?Tapi lepas ni attendlah event aku ngan Melz.hoho...


Komen Bean Moreno :


* Interface memang kemas.Ini barulah blogging bukan serabut dengan peliharaan lain.Template kalau kita tengok memang tak sakit mata.


* Dia ni photogragher ada kamera mahal wo!!!So saya suka bila tengok gambar yang dia ambil.Ko boleh geng dengan Carlsamsudin lah bro...haha


* Sepatutnya dalam blogging kita perlukan facebook share sebab effek dia lebih hebat dari facebook like.So bro button share ko terlalu comel orang tak perasan.


* Apa kata ko tukar twitter widget yang mention punya.Satu sebab boleh nampak conversation dengan detail & dua lagi interactive sebab boleh gerak-gerak.So bila ko letak link entri kat tweet orang akan nampak interaksi.


Akhir sekali saya nak mintak maaf kalau komen saya ni ada terbuat empunya blog sakit hati.Saya komen bukan untuk menjatuhkan tapi pandangan peribadi je.Harap-harap ko tak terasa ye dan terima kasih sebab support Bean Moreno.




Blog Name : JMR23
URL : http://jmr23.com
Blogger : JaMaR BaHaR



p/s :


* Ajarkan aku menagkap photo bro!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails