APA LAH MAKNA ABANG JIKA TAK DAPAT TOLONG ADIK

APA LAH MAKNA ABANG JIKA TAK DAPAT TOLONG ADIK

Salam guys,

Hari Sabtu adalah hari yang dinanti oleh semua orang sebab cuti.Last week team kami kalah di Om Nom Nom.Tapi itu takdehal as long as saya enjoy.Hari ni half day so balik awal 4 jam ke rumah dan menunggu aiensepet masak lauk yang sedap.


Tadi bila buka je blog tengok komen phreak ada komen and mention yang PR blog ni dah naik PR3.Kalau dulu mungkin saya agak teruja tapi sekarang itu sedah biasa sebab dulu saya dah pernah dapat PR3 just disebabkan ghairah sangat kejar PR saya ada buat satu kesilapan yang besar so PR tu turun.Nak tau PR tu apa korang boleh pi masuk blog ariffshah.Kalau malu tunggu sampai saya terangkan.Apa-apapun saya bersyukur dengan apa yang saya dapat.


Oklah actually entry ni wujud untuk support apa yang adik saya buat.Adik yang mana?Untuk pengetahuan saya adik sayapun blogger dan dia top.Nama dia Fatin Liyana...ooops silap nama pulak.Nama dia Aini.Pernah masuk blog dia?Kalau blog pi masuklah sebab saya takde mood nak buat review.DIa mintak tolong so sebagai seorang abang yang kacak dan bertanggungjawab saya kenalah tolong dia.Tapi untuk melaksanakan kejayaan ni korang pun kena tolong jugak.Simple je TOLONG VOTE!


Ada 2 step yang korang kena buat iaitu :



1st step: korang pegi link nih http://www.facebook.com/eightdesigns then click like button.
2nd step: korang pegi link nih pulak [Klik Sini] then click like button.

Gambar dia ada macam ni :



Hopefully korang rela meng'like' gambar ni ye.Saje je mintak tolong korang sebab saya cuma boleh vote sekali je kalau boleh like berjuta kali memang saya buat sebab 'Apalah Makna Abang Jika Tak Dapat Tolong Adik' ye tak?haha


p/s :


* Hari ni korang tolong orang mana tau bila korang perlukan pertolongan orang tu akan tolong pulak dengan rela.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails