GABUNGAN ALTIMET, JOE FLIZZOW DAN SONAONE YANG MANTAP!

GABUNGAN ALTIMET, JOE FLIZZOW DAN SONAONE YANG MANTAP!

Selamat malam fellas,

Starting dah hiphop habis beb.Hoho sejak bila bekas skinhead layan lagu hiphop.Yang penting awek-awek hiphop mantop.hak3...Saya memang dah lama nak review lagu ni tapi cari-cari tak jumpa.Semalam godeh-godeh Youtube terjumpa si hari ni saya nak review.Pernah dengar lagu Who Do It Better nyanyian Altimet, Joe Flizzow & Sonaone.Kalau belum jom layan ...




WHO DO IT BETTER - JOE FLIZZO, ALTIMET, SONAONE [DOWNLOAD HERE]

Komen Bean Moreno :

* Macam biasalah yang jadi tarikan bagi saya ialah lirik Altimet.Gila sempoi senang faham even berkias dan agak pedas.Gua terasa nak dengar lirik lagi kow bro!

* Bagi saya Joe Flizzow lebih sesuai bikin lagu English sebab sepanjang saya dengar Too Phat memang rapping dia dalam English agak best dan kalau lagu dia dalam Malay agak kureng.Sorry Joe gua cite yang betul.

* Dalam lagu ni saya langsung tak faham lirik Sonaone.Mungkihkah dia nyanyi bahasa chikanos.'Orale Karnal...'

* Adunan muzik dan lirik memang kena.

p/s :

* Tetiba teringat yang dulu sayacukup tak suka budak Hiphop bila dah tua terminat pulak lagu hiphop.

* Dengar cite Altimet tengah sibuk buat combo album.Dua album katanya
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails